Gå til innhold

Min 07' 1-Serie *BMWP front


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Tenkte jeg kunne lage en tråd om min BMW. Jeg har ikke vært så aktiv her inne på forumet så lenge eller registrert for den saks skyld, men har vært innom å tittet støtt og stadig så kan begynne med å presentere meg selv. Jeg heter Mats og bor i Skien, Telemark. Jeg er 19 år og er lærling som Prosessoperatør.

Over til bilen: Det er en 2007 116i, som er relativt lite utstyrt. Den har M-ratt og girkule, sportsseter, sort taktrekk, mørke ruter, hengerfeste og regnsensor mm. Den er safirsort metallic.

Jeg kjøpte den helt orginal i november 2012 og etter det så har jeg montert AC schnitzer 35/35 senkefjærer og OZ Superleggera sommerfelger (18x8 med 225/40/18).

Ting som er gjort:

- OZ Superleggera

- AC Schnitzer senkefjærer (35/35)

- BMWP girkule og mansjett

- Super White pærer i alle lys

- BMWP frontfanger

- BMWP nyrer

 

Videre planer:

- Orginale BMWP karbon splittere (på vei)

- Lykter med angeleyes

- Bakpotte med doble stusser

- Orginale facelift baklykter (på vei)

- Aerodynamic eller Performance vinge

- EBC Turbo Groove skiver og Greenstuff klosser

- M-sport dempere (på vei)

- M-sport sideskjørt og bakfanger

- Plastdippe felger i en sprek farge

Oppdaterer listen etterhvert som ting skal monteres eller er montert.

Her er ett par lusne mobilbilder:

u3y2a9ap.jpg

Senket bil med org. felgene

etu8yrav.jpg

Med OZ'ene

Kom gjerne med tips til brukte deler til 1-serie av typen m-sport, bmw performance og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, var faktisk å henta Performance girkule her om dagen! Syntes den ser mye bedre ut en M-sport kula jeg hadde fra før, og den var god å gire med også.

Kikket på de tingene jeg spurte deg om tidligere i kveld, og det var litt av noen priser på de.. Så får se etterhvert!

Ja, den trenger noen verdige bilder, får se om jeg ikke får tid i morgen!

Edit: e8aja4aj.jpg

Hadde ett bilde på mobilen. Syntes selv det ble bra med OZ'ene og senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! :) Får prøve å surfe litt etter det brukt jeg også!

Ja, ble fornøyd. Var vel strengt tatt ikke de felgene jeg så etter men kom over de og fikk de til en ok pris så jeg slo til. Kunne tenkt meg noen style 207 eller 208!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :-) Liker E87 karosseriet bare mer og mer, så kjøpte meg en i går jeg også :P De er morsomme på veien :-)

Takk skal du ha! :)

Gratulerer med ny bil! Du får legge ut en tråd da. :) Ja, jeg syntes karosseriet har tøft. Har veldig lyst til å handle meg BMW Performance frontfanger, den gjør seg veldig godt på bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :-) Liker E87 karosseriet bare mer og mer, så kjøpte meg en i går jeg også :P De er morsomme på veien :-)

Takk skal du ha! :)

Gratulerer med ny bil! Du får legge ut en tråd da. :) Ja, jeg syntes karosseriet har tøft. Har veldig lyst til å handle meg BMW Performance frontfanger, den gjør seg veldig godt på bilen. :)

Må bare få henta den først så kommer det nok en tråd :-) Performance fangeren er knall tøff så den må du skaffe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket bilen i kveld, og fikk tatt noen kjappe mobilbilder! :) Jobber formiddag i morgen så rakk ikke ta noen med ordentlig kamera! :( Men skal se om jeg ikke får gjort det i nærmeste fremtid:)

Og dette er som sagt mobilbilder så kvaliteten er vel deretter:)

Var å møtte -Erik- her på forumet i går, for å overlevere min gamle girkule. Håper du blir fornøyd med den:)

EDIT: Slettet bildene da kvaliteten var dårlig og jeg glemte å sladde skilt. Bedre sent enn aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig digg den Performance girkula, har den samme selv, med Performance girmansjett og Performance håndbrekk. Jeg har en ekstra org. Performance girmansjett i alcantra til salgs. Bare å sende en PM hvis du er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å tatt noen bilder:) Jeg er ikke noe særlig flink til å ta bilder, men det fungerer vel! Skal få tatt noen interiørbilder en dag også, må bare få vasket litt innvendig:)

hysdk4rh9npov1ftzi99.jpg

w1mrcfzua4jah3a2kkp5.jpg

4gjqdpfziqvijk40rzst.jpg

ngx1g3nw71kpwo439b92.jpg

o0nevyzgicmvli4q6jzj.jpg

fdg7jhx06fjweccov79f.jpg

q8s9v5vkjzf5wi0qrsq0.jpg

9t1xipzvzf725z8hx48x.jpg

Som sagt så er jeg rimelig amatør på dette feltet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å hadde en hyggelig prat med fish her på forumet i kveld og kjøpte en girmansjett i alcantara som han hadde til overs. Hyggelig å bli kjent med nye personer med samme interessen. :) Kommer interiør bilder i morgen en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har vært å handlet med nye pærer til alt foran. LED pærer i park og superwhite halogen pærer. Har ikke montert det i tåkelysene enda da dette var mer jobb en jeg forventet, men skal få lagt ut et bilde eller to i løpet av kvelden.   Har også vært å handlet meg litt bilpleie produkter. Jeg hadde endel prickbort og meguiars nxt såpe fra før, men jeg manglet poleringsutstyr. Jeg dro på bilxtra og handlet meg Quik clay kit, ultimate polish, swirl x og black wax, alt fra Meguiars. Så når jeg har tid så skal bilen få seg en runde med polering. Ingen som vet om ett sted i Grenlandsområdet jeg kan stå innendørs i noen timer? Aller helst gratis. 

 

EDIT:

jada2u5u.jpg

 

Et lite mobilbilde av det jeg har handlet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å handlet med nye pærer til alt foran. LED pærer i park og superwhite halogen pærer. Har ikke montert det i tåkelysene enda da dette var mer jobb en jeg forventet, men skal få lagt ut et bilde eller to i løpet av kvelden.   Har også vært å handlet meg litt bilpleie produkter. Jeg hadde endel prickbort og meguiars nxt såpe fra før, men jeg manglet poleringsutstyr. Jeg dro på bilxtra og handlet meg Quik clay kit, ultimate polish, swirl x og black wax, alt fra Meguiars. Så når jeg har tid så skal bilen få seg en runde med polering. Ingen som vet om ett sted i Grenlandsområdet jeg kan stå innendørs i noen timer? Aller helst gratis. 

 

EDIT:

jada2u5u.jpg

 

Et lite mobilbilde av det jeg har handlet:)

 

 

Det trodde jeg også, men du når tåkelysene fra motorrommet. Du bytter dem på under 10 min. Jeg trodde først at jeg måtte under bilen, men det stemmer ikke, er bare å stikke armen ned og under hovedlyktene så når du tåkelysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...