Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Saaatan, så gromt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Å fyttihælvette så jævlig feit bil, eg digga konseptet og veit ka neste motor i min E30 blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Rått bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Der var du på plass ja! Nydelig sluttresultat - har dere anledning til å ta turen ned på E30Meet Våler i slutten av august? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Brutalt rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Drømmeprosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Dette så veldig gjennomført ut! Vil også se flere bilder og vil høre motorlyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! oddis: Har sendt en mail til Johan, så vi får sammenlignet litt kurver ja. Kristov: Litt usikker på e30meet enda, jeg tror ikke vi klarer støykravet, er det ikke 90db? Skal se om jeg finner noen flere bilder å legge ut. Og en film med litt dekkmissbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Dette ser jo helt kanon ut. Hvordan blir det med godkjenning mtp vekt og effekt? (Det kan vel umulig bli KUN en banebil dette??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 rått!!!! her skal det følges med, digger motorvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Gromt ja! Hadde vært artig å sett hvordan det ser ut med bunnpanne i forhold til travers/stabstag/tannstang osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Sykt hvor stor den motoren er:) men rart hva som får plass i en e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Må vel gå nedi en gammel 6-serie og vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå