///Mr.X Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Dette så utrolig gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvilke felger er dette? Var fine Bilen er grisegrom, og den motoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvilke felger er dette? Var fineBilen er grisegrom, og den motoren da Felgene er 18" Raptor felger fra GS, budsjettet begynte å sprekke litt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Meget RÅTT, ser jo nesten originalt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Får en tak i en bil som er godkjent i et annet eøs land, så har vel BT lite de sku ha sagt, såvidt meg kjent. jeg trur du tar feil Ola. dessverre... Han har rett. Hadde denne diskusjonen med en på biltilsynet som sitter i fellesgruppen for godkjenning av ombygde biler. Om bilen er godkjent i et annet EØS land, skal den også bli godkjent i Norge. Kunne såfall få godkjent E30 med 420hk fra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Får en tak i en bil som er godkjent i et annet eøs land, så har vel BT lite de sku ha sagt, såvidt meg kjent. jeg trur du tar feil Ola. dessverre... Han har rett. Hadde denne diskusjonen med en på biltilsynet som sitter i fellesgruppen for godkjenning av ombygde biler. Om bilen er godkjent i et annet EØS land, skal den også bli godkjent i Norge. Kunne såfall få godkjent E30 med 420hk fra Tyskland. Okei, håper det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Da har bror min giftet seg i helga, og da var e30'n så klart brudebilen Et lite filmklipp ut fra kirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Attaboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Haha! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 For en lyd! Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 grom brudebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 liker må få ut lit flere bilder av bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 får ikke sett filmen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Da har bror min giftet seg i helga, og da var e30'n så klart brudebilen Et lite filmklipp ut fra kirka Det der, DET var av høy kvalitet Meget flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 får ikke sett filmen :/kopier youtube linken:-), må ta vekk url greiene føre Prøv den! Fy flate så rått!, og for en lyd!. Han fikk beholde gifteringen på etter turen fra kirka og? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå