635csi Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hvilke felger er dette forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ligner på XXR 002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Ligner på XXR 002 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 litt dårlig med bilder om dagen, men legger ut noen til nå! trenger sårt en polering, men. motorrom i org. fargen. fra utstillingen på gatebil i helga! Forresten.. når det kommer til å få norske skilter på den. så har jeg fått time for teknisk gjennomgang på BT 5. August. så krysser fingrene for at det skal gå greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Lite sjarmtroll Fargen ser herlig ut.. En polish som du sier hadde nok satt prikken over i`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Om noen har tips til hvor jeg kan få tak i deler. evt. coilovere og lignende, så si ifra! Er på tanken å montere bags! så om noen har erfaring med universalkit, eller veit om det er mulig å få ferdig tilpasset e21, så tar jeg gjerne imot tips/triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Lite sjarmtroll Fargen ser herlig ut.. En polish som du sier hadde nok satt prikken over i`en takk for det! lurer rett og slett på om jeg skal koste på den proff polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Det er jo en annen her inne som har bags på en e21, den røde som sto på gatebilutstillingen, husker ikke navnet hans, men er vel noen som er skarpere i toppen en meg som kanskje husker det De første bildene gjorde meg litt usikker på farge mot bil, men det ser veldig bra ut, og jeg smilte litt når jeg så bilde med ordentlig sol på flott bil med flott farge ser det ut til, så her er det bare å få ut bilder og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Du finner sikkert noen i området der du bor som driver med detailing! Evt kan du se inne på http://www.detailersclub.no, og legge inn en annonse med "ønskes utført jobb".. Det gjorde jeg da jeg ønsket detailing på min gamle E91 Har mer sansen for en sånn type behandling av bil enn å sette den inn hos til en "sjappe" som driver med bilpleie! Ang bags, så finnes det en tråd på forumet her der en har montert dette på E21! Det er nok ikke plug and play, men for en som er over snittet nevenyttig så er det nok overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Coilover-kit: http://www.raceperformancemodified.com/ ... ilover-Kit http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwe ... i5btf28f45 Bags: http://www.airbagit.com/Air-Suspension- ... 3-kit3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Han som har bags på E21 her inne kaller seg for Merali. Han hadde vel litt problemer med sitt når han fikk det, så jeg ble ikke anbefalt å kjøpe fra samme plass som han gjorde vertfall. fjørbeina jeg kjøpte til min 21 er helt brukanes, men det selskapet er ikke mye skryte av. manglet masse fittings, de sendte først feil fjørbein, det manglet typ 10m med slange osv. du er nok nødt til å sveise, evt. maskinere på beina foran. hvis du vil ha det billig så kan du jo kjøpe fjærbein fra airbagit, og management fra noen andre. selvom mitt nå fungerer feilfritt etter mye om og men, har hatt det siden juni. evt så er det bare å si ifra om det er noe mer du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Han som har bags på E21 her inne kaller seg for Merali. Han hadde vel litt problemer med sitt når han fikk det, så jeg ble ikke anbefalt å kjøpe fra samme plass som han gjorde vertfall. fjørbeina jeg kjøpte til min 21 er helt brukanes, men det selskapet er ikke mye skryte av. manglet masse fittings, de sendte først feil fjørbein, det manglet typ 10m med slange osv. du er nok nødt til å sveise, evt. maskinere på beina foran. hvis du vil ha det billig så kan du jo kjøpe fjærbein fra airbagit, og management fra noen andre. selvom mitt nå fungerer feilfritt etter mye om og men, har hatt det siden juni. evt så er det bare å si ifra om det er noe mer du lurer på hmmm... da blir det vel å kjøpe litt her og der tenker jeg! syns de nye koblings/management boksene til k-sport ser veldig letvinte ut foreksempel! men veit ikke om det er mulig å kjøpe det for seg selv.. (?) ser ut som det bare er kit ihvertfall. http://ksportusa.com/products/air-suspe ... ch-deluxe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Så kurant ut det styringspanelet ja. Jeg skal ha luft på min E21 når den tid kommer at den står ferdig. Da tenkte jeg (om det lar seg gjøre) å gå bort fra styringspanel som følger med, å heller få tak i knapper som styrer el-vinduer i f.eks E30. Da vil det jo se mye mer cleant og originalt ut! Må vel uansett ha inn manometer en plass, men man slipper jo i det minste å ha et stort uoriginalt panel i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Så deg et par ganger på gatebil, fin denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Så kurant ut det styringspanelet ja. Jeg skal ha luft på min E21 når den tid kommer at den står ferdig. Da tenkte jeg (om det lar seg gjøre) å gå bort fra styringspanel som følger med, å heller få tak i knapper som styrer el-vinduer i f.eks E30. Da vil det jo se mye mer cleant og originalt ut! Må vel uansett ha inn manometer en plass, men man slipper jo i det minste å ha et stort uoriginalt panel i bilen! Ja, helt enig der! idéen med vindusheisknapper er virkelig ikke dum! må først å fremst få skilt på'n.. så kan jeg begynne å planlegge litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå