Larsinnj Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 15 eller 16" de XXR-felgene? 16 Må nesten være såpass. Tenkte 15" var passe på disse jeg, men det blir nesten for smått det da. Jeg har noen 15 MIM som bare ligger å ikke blir brukt om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 .. prøver å finne noe som er sjeldent å se på e21 Hvilken felgstørrelse tenker du på da? Ikke så smått som 14" kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 .. prøver å finne noe som er sjeldent å se på e21 Hvilken felgstørrelse tenker du på da? Ikke så smått som 14" kanskje? [ Bilde ] Blir nok i minste laget det, dessverre :/ men hadde de her vært 16 hadde det vært awesome! kokoss reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Da var det endelig skilt på gammer'n ! så da blir det å være på felgjakt og kjøpe godkjente senkefjører, så jeg kan kjøre bilen uten å være redd for å måtte vise den på BT om jeg blir stoppa... videre planer er enda usikkert! men har fått en del gode tips her og der.. blir spennende å begynne! men såklart... har du noen innspill/forslag til hva jeg kan gjøre... let me know! har forøvrig planer om grill med 2 lykter, og us blinkers! prøve på noe alla dette her og trekke om hatthylla i noe litt freshere.. men ikke for fresht! kanskje noe som hatthylla på denne e28'n Også blir det vel et Nardi eller GripRoyal ratt så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Any ideas om hvilke bredde/ET som er max på 16" på E21 ?? har sikla litt på disse her.. kommer til å gå for en litt sintere look, med litt poke! hva synes dere? men usikker på hvilke dimensjoner jeg skal gå for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Knallfin bil du har fått deg.. Synes den fargen var knall da jeg så den på blocket.se før i sommer... Hvis det var den samme da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Knallfin bil du har fått deg.. Synes den fargen var knall da jeg så den på blocket.se før i sommer... Hvis det var den samme da... Takktakk! Det er nok samme bilen det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Grattis med skilter da. Kommer med den her i morgen du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Jeg hadde 8 og 9" på min et 0 og 15 fremme. Bak satt di perfekt men fremme ble d helt feil måtte ha 17mm spacer.8,5 og 9,5 bør gå bra.og di svarte du har bilde av lenger oppe må jo bli rå på din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Grattis med skilter da. Kommer med den her i morgen du ? Takktakk Jeg har ikke fått dekkene mine enda.. så har ikke på felgene nå så ikke detta før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Jeg hadde 8 og 9" på min et 0 og 15 fremme. Bak satt di perfekt men fremme ble d helt feil måtte ha 17mm spacer.8,5 og 9,5 bør gå bra.og di svarte du har bilde av lenger oppe må jo bli rå på din!! Takker! da blir det nok de felgene etterhvert! må vel uansett til litt spacing for å få så bra fitment som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Flere bilder (med fanqua her på forumet) vært stille en stund nå pga sparing av penger og diverse.. men har fått tatt litt skikkelige bilder før den snart blir satt bort for vinteren takk til Ole Kristian Steile Løkke for fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Nydelige bilder! Veldig spent på hvilke felger denne skjønnheten får etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 sett deg i Lillehammer for en uke eller to sida. Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå