emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 skal ha meg nye 19" felger på min e46 så da trenger jeg noen tips. felgene skal være 8,5" forran å 9,5" bak. har helst lyst på gullfelger me pollert kant. Det må være kant felger. noen som vet hvor jeg kan få skaffet? kom gjerne med andre forslag å :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Har noen jeg skal selge , som sitter som gull på e46 , fikk mange utrolig gode tilbake meld på de Utrolig fete felger med kant som ikke er GS , Beyern Mesh 8,5 / 9,5 19";) Grunnen for salg er at ny bil som disse ikke passer på står i gården , hvis ikke hadde di ikke blitt solgt Bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Masse gromt her. Men jeg ville gått for 18" med rikelig med senk. Med 19" blir det fort seende høyt ut. http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 får se hva det blir mulig det blir til neste sommer da det går fort til man må ha vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Masse gromt her. Men jeg ville gått for 18" med rikelig med senk. Med 19" blir det fort seende høyt ut.http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Min var nå lav nok med 19" se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 å i hvilken farge skal jeg ha på felgene ? må høre litt hva folk syns. Er til denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Tror den kler sølv, gull og gun metal i senter Sånn om du var ute etter senter og maskinert/polert kant. Skjønner at du er på utkikk etter nye felger! Hehe. Fin bil med fin høyde, men de felgene så litt Ford S-max ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ser jeg har skrevet feil i mitt forrige innlegg Er Beyern Multi hjulene heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 ja de felgene der skal brukes til fyllmasse hehe ikke spesielt pene lurer på om den kler felger med svart senter å ? bilen skal også få seg noen strøk med lakk og etter ferien så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Disse er i 18". får de lett i 19 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå