Hesleskaug Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Video jeg laget fra BMW treffet til GS Bildeler på Bud. Håper dere liker den og evt deler den litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Eneste å utsette på denne, er at den burde vært myyye lenger!! Perfekt var den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Eneste å utsette på denne, er at den burde vært myyye lenger!! Perfekt var den. Takk skal du ha! Hadde i bakhodet lenge at jeg ønsket å lage den lengre. Men ville at mange skulle se den. Vanskelig å overvinne "ADHD generasjonen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Fantastisk, må komme meg på roadtrip neste år ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Fantastisk, må komme meg på roadtrip neste år ser jeg. Takk! Veldig godt arrangement dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Meeget flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Bra film og redigering Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Sweet, flink til dette Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Rååå film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Helt konge film Marius! enig med RS Heggem, burde vert myyye lenger! er så kos å se på, gå for langfilm neste gang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Bra film, men som sagt ovenfor skulle vært 10 min!!! Fyflate for en herlig vei og for å ikke snakke om alle bilene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå