Gå til innhold

kjøpe av bil

hanskristoffer
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha en gammeldags gubbebil , som aldri får blitt fin , er E39 et bra valg ! E46 320d finnes det mange av i din prisklasse. Alt utenom E39 !

ja å for da oss som liker litt bøse barske biler så er e39 en grom bil,han spurte om et godt tips, å e39 er bra bil

e46 er en gjennomført homo bil sammenligna med e39 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bmw e39 525tds el 530d bra biler hvordan er motorene på disse bilene er det noene svakheter på disse med rust og sånn ??

knall gode biler,med gode motorer,

men er som all annen bmw sliter litt med rust og div små el feil til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en gammeldags gubbebil , som aldri får blitt fin , er E39 et bra valg ! E46 320d finnes det mange av i din prisklasse. Alt utenom E39 !

ja å for da oss som liker litt bøse barske biler så er e39 en grom bil,han spurte om et godt tips, å e39 er bra bil

Også så utrolig saklig man er i argumenteringen her da! #-o Her kommer du langt...

Ser det ligger en 118d med mye km til 90 på finn nå. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så utrolig saklig man er i argumenteringen her da! #-o Her kommer du langt...

Ser det ligger en 118d med mye km til 90 på finn nå. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med min :)

veldig enig med deg,var bare det at jeg kom med et forslag på en ålreit bil så kommer det en fyr å sier at det er en kjip gubbe bil ,å sier han kan kjøpe alt annet en e39,da måtte jeg bare svare.

dessuten er aller fleste orginale biler er litt kjipe,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ridiculous :roll:

Edit;

Men det er jo din mening. :) E39 er faen meg gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...