Clevion Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 ... det er ingenting bak bilen. Den piper med helt likt mellomrom mellom vært pip, steller jeg meg bak bilen, så sier den ifra at det er noe veldig nærme, men når jeg går vekk, så piper den med halvt sekund mellomrom, uansett hva. Noen som vet hva dette kan være? Har nettop vaska bilen grundig, fortsatt så driver den sånn :s
Reef89 Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 På min var en sensor på vei til å ryke, skiftet den før den røk helt bare får å se siden jeg hadde en liggende og det kom aldri tilbake
Clevion Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Spøkelse... Sikkert hu jeg stakk ifra forrige helg som hjemsøker meg! Reef89, da må sensoren ivertfall ryke før jeg finner ut hvem det er da
Reef89 Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Hahah ja stemmer For jeg ser på jo på skjermen min hvilke sensor som er aktiv/piper
Clevion Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Hahah ja stemmer For jeg ser på jo på skjermen min hvilke sensor som er aktiv/piper Hehe, jeg har jo ikke navigasjon enda, så får ikke sett noe der, men så fort en ryker hører jeg jo hvilken det er Får bare se om det løser seg ved tia, var en dag jeg hadde kjørt litt væl fort til jobb, og når jeg skulle rygge så peip det i 3 sekunder og ingenting skjedde når jeg nærma meg gjerdet, når jeg skulle dra så virka dem igjen
Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Min er sånn foran. Diagnose fortalte meg hvem sensor det var. Også noen tips om pdc her http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=259396 Men du har jo lest der før.
Clevion Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Min er sånn foran. Diagnose fortalte meg hvem sensor det var.Også noen tips om pdc her http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=259396 Men du har jo lest der før. Ja har jo lest der, men alle sensorer lager sånn elektrisk lyd, og det forteller avstand når jeg rygger inn til noe, men det er når ingenting er bak så piper det med samme mellomrom selv om det ikke er noe bak, så PDC systemet funker sånn som det skal, men når ingenting er i nærheten bak så piper det et pip pr halve sekundet
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Min er også sånn. Kan stå midt på en fotballbane med 100 meter til nermeste vegg. Og bilen piper som om den skulle stå inntil en vegg. Alle mine sensorer tikker og virker ok når jeg tar på de. Tok diagnose og der stod det d var feil på en sensor. "middle front right sensor" eller no sånn.
Clevion Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Min er også sånn. Kan stå midt på en fotballbane med 100 meter til nermeste vegg. Og bilen piper som om den skulle stå inntil en vegg. Alle mine sensorer tikker og virker ok når jeg tar på de. Tok diagnose og der stod det d var feil på en sensor. "middle front right sensor" eller no sånn. Idag har det gått fra og pipe veldig intenst, værre enn i går. Lurer på om jeg ikke skal vaske bilen med skikkelig skrubb, og vis det ikke skjer noe så løsner jeg alle og en, og sjekker at kontakta er skikkelig i
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Systemet slutter og virke om en sensor er koblet fra eller er defekt.
Clevion Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Systemet slutter og virke om en sensor er koblet fra eller er defekt. Ja vet, men selve systemet fungerer når jeg virkelig nærmer meg noe og sier hvor langt det er unna, men når det er flere meter til noe er bak bilen, så piper det med jevne mellomrom, men skal prøve og koble av batteriet, har hørt det kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå