Insulaventus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Jeg var/er lakkerer så spør ut Hvordan ville handlelista di sett ut hvis du skulle til og fjerne overflaterustflekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Jeg var/er lakkerer så spør ut Hvordan ville handlelista di sett ut hvis du skulle til og fjerne overflaterustflekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Jeg har nylig kjøpt frontfanger fra trolltuning, og den måtte byttes da den ikke passet. Fikk byttet den, og akkurat samme problemet med nummer to. Han svarte ikke på e-post, så jeg måtte dra dit for å snakke med han. (Jeg bor heldigvis kun 30 min unna.)Ifølge det jeg har lest på internett så er det mange som sliter med å få tak i han hvis noe ikke passer, så jeg hadde aldri kjøpt noe derifra hvis jeg ikke bodde så nærme. Nå er jeg spent på om jeg får igjen pengene som han sa, eller om det blir masse kluss.. Men uansett! Som alle andre her sier, vent med styling. Gå ordentlig igjennom det tekniske først. En ny frontfanger hjelper lite hvis motoren stopper Ble ganske skeptisk nå ja :/ Holder meg til det originale, så får jeg se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Jeg var/er lakkerer så spør ut Hvordan ville handlelista di sett ut hvis du skulle til og fjerne overflaterustflekker? Jeg hadde hatt penger i handlelista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Lakkere kan du gjøre selv. Kjøp lakksprøyte på jula(til 269,-) og lån en kompressor av en bekjent. Husk også vannavskiller, du vil for all del unngå vann i lakken. Så handler du 2komponent maling hos en lakkspesialist og blander dette selv hjemme med tynner og herder. Hvordan du påfører lakken med sprøyte finner du massevis av videoer på youtube ect. Jeg gjorde dette på halve hytta på en lastebil nå nettopp, og har aldri tatt i en lakksprøyte før. Resultatet etter våtsliping og polering ble så bra at en skulle tro at det kom rett fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Lakkere kan du gjøre selv. Kjøp lakksprøyte på jula(til 269,-) og lån en kompressor av en bekjent. Husk også vannavskiller, du vil for all del unngå vann i lakken. Så handler du 2komponent maling hos en lakkspesialist og blander dette selv hjemme med tynner og herder. Hvordan du påfører lakken med sprøyte finner du massevis av videoer på youtube ect. Jeg gjorde dette på halve hytta på en lastebil nå nettopp, og har aldri tatt i en lakksprøyte før. Resultatet etter våtsliping og polering ble så bra at en skulle tro at det kom rett fra fabrikk Jeg kommer til og sette opp en hjemmesnekret lakkeringsbod i verkstedet her hjemme Har kompressor og alt som trengs, så det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hvordan går det her? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Hvordan går det her? Sent from my iPad using Tapatalk HD Jeg skal lage meg en prosjekt thread som jeg oppdaterer på Har noen få ting som er gjort som skal opp på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Bare å stå på ;p må ikke være redd får å prøve, det du lærer av. Blir det jævlig er det jo bare å gjøre det om igjen Få vekk rusten og få på noen felger så ser den nok bra ut med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Da har jeg laget prosjekt/showoff thread! viewtopic.php?f=6&t=267570 Laang post med alt jeg har gjort til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå