Insulaventus Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Førstebil er alltid spesielt, blir nok ett kjekt prosjekt det her! Minner meg veldig om en bil jeg kjøpte for 7000 en gang Denne hadde stått en stund, og trengte pleie.. Var faktisk en 91 modell 4-dørs 318i som var Alpinhvit Slenger ved ett par før og etter bilder, si ifra om du vil ha de fjerna! [ Bilde ] [ Bilde ] her er det lov med bilder og alt som hører til Flott transformasjon Tenker vel at min skal bli noe lignende i løpet av det komende året Hvor lang tid brukte du på dette og hvor mange kroner ble investert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Bilen var generelt ganske bra, så flekka bare litt rust, skifta fangere, heiv på sideskjørt, m3-lister, nye baklykter, og senk + originale M3 hjul Tok litt tid ettersom det var ett rullende prosjekt, men med effektiv arbeidstid hadde jeg nok fått gjort mye på en liten uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Bilen var generelt ganske bra, så flekka bare litt rust, skifta fangere, heiv på sideskjørt, m3-lister, nye baklykter, og senk + originale M3 hjul Tok litt tid ettersom det var ett rullende prosjekt, men med effektiv arbeidstid hadde jeg nok fått gjort mye på en liten uke Så du brukte bare en måned eller noe? Hvilken rust snakker vi om her? Rusthull, eller bare overflaterust? Min har en del overflate rust rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Min hadde rusthull under bakluka, samt innerskjermene forran dempertårna fremme.. Utenom det var det overflaterust her og der, men ingenting alvorlig Quick fix Skift forresten registerreima så fort som mulig! Denne har intervall på 40 000km/4år, vil tro den iallefall har passert antall år? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Min hadde rusthull under bakluka, samt innerskjermene forran dempertårna fremme.. Utenom det var det overflaterust her og der, men ingenting alvorlig Quick fix Skift forresten registerreima så fort som mulig! Denne har intervall på 40 000km/4år, vil tro den iallefall har passert antall år? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Såppass, det er sikkert verre og ha en del rusthull istedet for overflaterust overalt? :/ Hvor ville du skaffet register-reim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Handler en del fra Koed, de har gode priser Orket ikke fikse rusthulla skikkelig, lite lønnsomt å legge for mye arbeid i en billig bil, som nevnt tidligere i tråden Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Handler en del fra Koed, de har gode priser Orket ikke fikse rusthulla skikkelig, lite lønnsomt å legge for mye arbeid i en billig bil, som nevnt tidligere i tråden Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Hvordan er det og handle fra koed med tanke på frakt? Og jeg leste i e36 threaden din at du lakkerte framskjermen og bakskjermen selv? Er du lakkerer, eller er det noe annen lettvint måte og lakkere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Har gjort litt Research på hva folk mener med full m-Tech er dette hele settet? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/123/1028591 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Kjøp heller fra trolltuning. Hele settet kommer på ca 3.000,- eller 4.000,- kr. Ganske bra passform. Handlet fangere til e36 der hvertfall 10 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ja, det blir bra! Må ha tåkelys utenom, hvis du vil ha det. Muligens feste til dem også (husker ikke hvordan det var på E36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Kjøp heller fra trolltuning. Hele settet kommer på ca 3.000,- eller 4.000,- kr. Ganske bra passform. Handlet fangere til e36 der hvertfall 10 ganger Tror jeg fant det? http://www.trolltuning.com/index.php/bo ... tyling-kit Må ha tåkelys utenom, hvis du vil ha det. Muligens feste til dem også (husker ikke hvordan det var på E36) Mente du at man ikke får med fester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Fester til selve tåkelys! Kun det jeg tenkte på Husker ikke om festene henger på selve tåkelysene når du kjøper de, eller om du må kjøpe det seperat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Det kom nettop over meg nå at, hvis jeg skal sette på m-Tech, så trenger jeg jo ikke og fjerne rusten på de tingene jeg skal bytte ut! hvorfor tenkte jeg ikke på det før? Det blir jo mye mindre arbeid i så fall Fester til selve tåkelys! Kun det jeg tenkte på er det ikke inkludert i framskjermen altså? Er festene noe man kan sette inn eller skal de være integrert i skjermen, hvis du skjønner hva jeg mener? Hvordan endrer man navnet på threaden sin forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Du må endre den aller første posten i innlegget ditt. Da kan du endre tittel på tråden helt øverst. Leste litt om at folk hadde kjøpt ettermarkeds m-tech og så passet ikke originale M-sport festene til tåkelys, i noen av de uoriginale fangere. Ble for lang eller for kort, så løsningen for dem var å bruke det de hadde fra før. Så du kan først prøve å bruke dine egne tåkelysfester fra fangeren som er på nå. Er vel en plastramme med et par skruer og klips. Angående rust. Alt du bytter med den pakken er plast, så det er ikke rust. Kanalen må/bør fortsatt fikses for rust. Sideskjørtene blir limt utenpå kanaler og satt press på til limen tørker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Du må endre den aller første posten i innlegget ditt. Da kan du endre tittel på tråden helt øverst. Leste litt om at folk hadde kjøpt ettermarkeds m-tech og så passet ikke originale M-sport festene til tåkelys, i noen av de uoriginale fangere. Ble for lang eller for kort, så løsningen for dem var å bruke det de hadde fra før. Så du kan først prøve å bruke dine egne tåkelysfester fra fangeren som er på nå. Er vel en plastramme med et par skruer og klips. Angående rust. Alt du bytter med den pakken er plast, så det er ikke rust. Kanalen må/bør fortsatt fikses for rust. Sideskjørtene blir limt utenpå kanaler og satt press på til limen tørker. Åja.. Javell Kanalen er det som er innenfor sideskjørtet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå