chrise34 Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Hei, jeg var så smart her en dag når jeg skulle pakke inn en gave til min far. Den ble tatt opp fra murgulvet, og satt på pansert på e90 min.... Denne ble snurret 180grader irundt, og gjett om det ikke lå en liten stein under den. (ja, i hate my self...) Er det noen som vet om noen som fikser lakk-riper i nærheten av Årnes/Jessheim/Kløfta i Akershus? Vet ikke om jeg kan gjøre det selv hvis det bare er klarlakken, eller om jeg kan risikere å gjøre det verre.. Noen som evt. har noen tips? Mvh. Christian
OrjanBmw Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 i utgangspunktet ikke en vanskelig jobb, men kan være lurt å gjøre det sammen med noen som har erfaring den første gangen, så slipper du risikoen
challenger Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 http://lakkproffen.no/ har gode referanser.
larserso Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Blir ripa lite synlig om du har på vann? I såfall er det ikke gjennom lakken og du kan mest sannsynlig polere opp igjen selv eller hos andre.
ahj Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Jeg driver med slikt og bor rett ved kløfta
bmw cab Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Jeg driver også med dette. Har butikk på minnesund. Velg å vrak:)
jan magnus Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 kan du ta et bilde av dette ? mulig jeg kan hjelpe deg. holder til på jessheim
bmw cab Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Faen til mange vi er som driver med dette a gutta. Vi stjeler kunder fra hverandre, tøft
Kjell Z3 Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Hei, jeg var så smart her en dag når jeg skulle pakke inn en gave til min far. Den ble tatt opp fra murgulvet, og satt på pansert på e90 min.... Denne ble snurret 180grader irundt, og gjett om det ikke lå en liten stein under den. (ja, i hate my self...) Er det noen som vet om noen som fikser lakk-riper i nærheten av Årnes/Jessheim/Kløfta i Akershus? Vet ikke om jeg kan gjøre det selv hvis det bare er klarlakken, eller om jeg kan risikere å gjøre det verre.. Noen som evt. har noen tips? Mvh. Christian HVA? Bruker du panseret til pakkebord? Kutter du grønnsaker der også? bmw cab, Haukefer og PatrickRye reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå