Gå til innhold

Fargevalg på E92 M3!

bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som Z4en blir solgt. Neste bil blir en E92 M3. Sitter nå å leter i Tyskland etter den rette bilen.

Bilen jeg har funnet er rett utstyrt og visst nok super strøken med 1 eldre eier osv.

Men er usikker på fargen. Fargen er en Individual farge som heter Onyx blau met. Interiør fargen heter Bumbus beige. Det fine er at kun seter og dørtrekk er i denne fargen og det liker jeg godt.

Personlig syntes jeg farge komboen er pen, men blir det feil å sette på carbon deler osv på denne? Og ikke minst, blir den mulig å selge igjen?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser pen ut denne, liker interiøret. Om den har manuell er jo bare gøy, man tenker ikke på videresalg når man kjøper bil. Det tapet får man ta når bilen skal selges igjen isåfall. Manuell blir jo mere og mere sjeldent på sånne biler, så kult å ha en m3 e92 med manuell.

Fargen ser også pen ut på denne og håper du går for noe som skiller seg litt ut når det kommer til fargevalget ditt. Finnes så utrolig mye hvit, sølv og vanlig svart m3 at man blir lei av å se de.

Uansett tror jeg du finner deg en fin bil og gjør den enda finere, så jo hvor pen z4 du hadde var :D

Jo, takk! Har jo noen planer i hodet mitt :D

JA, er den bilen jeg har mest lyst på for øyeblikket. Får se om jeg går for denne, eller venter på at en ny kommer ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jo allerede kjøpt felger til M3 :D

Så fargevalget må også passe til disse:

52flrb8cp12bpe576qgn.jpg

q8k0twtlm30948akdw50.jpg

a9wnac4pphx1kgnyvrzn.jpg

Etter disse bildene ble tatt, så lakket jeg dem med silkematt klarlakk. Dette ble meget bra, som igjen ga en satin matt overflate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som Z4en blir solgt. Neste bil blir en E92 M3. Sitter nå å leter i Tyskland etter den rette bilen.

Bilen jeg har funnet er rett utstyrt og visst nok super strøken med 1 eldre eier osv.

Men er usikker på fargen. Fargen er en Individual farge som heter Onyx blau met. Interiør fargen heter Bumbus beige. Det fine er at kun seter og dørtrekk er i denne fargen og det liker jeg godt.

Personlig syntes jeg farge komboen er pen, men blir det feil å sette på carbon deler osv på denne? Og ikke minst, blir den mulig å selge igjen?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser pen ut denne, liker interiøret. Om den har manuell er jo bare gøy, man tenker ikke på videresalg når man kjøper bil. Det tapet får man ta når bilen skal selges igjen isåfall. Manuell blir jo mere og mere sjeldent på sånne biler, så kult å ha en m3 e92 med manuell.

Fargen ser også pen ut på denne og håper du går for noe som skiller seg litt ut når det kommer til fargevalget ditt. Finnes så utrolig mye hvit, sølv og vanlig svart m3 at man blir lei av å se de.

Uansett tror jeg du finner deg en fin bil og gjør den enda finere, så jo hvor pen z4 du hadde var :D

Jo, takk! Har jo noen planer i hodet mitt :D

JA, er den bilen jeg har mest lyst på for øyeblikket. Får se om jeg går for denne, eller venter på at en ny kommer ut for salg.

Vent på Interlagos blå!!!!! den som venter på noe GODT venter IKKE forgjeves!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Z. Den fineste V8 M3en jeg har sett var Dakar-gul E90 M3 med mørke felger. Men den fargen blir kanskje feil på E92?

Enig med StigJ på forrige side, M3 må nesten ha en fresh farge... :)

449.000,-........ jeg vet ikke om jeg bare skal legge meg ned å gråte eller bare flytte over grensa med en gang :shock:

edit: forøvrig utrolig sjeldent jeg ser e9x m3 uten navi

Ikke sjekk E39 M5 priser i Sverige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Z. Den fineste V8 M3en jeg har sett var Dakar-gul E90 M3 med mørke felger. Men den fargen blir kanskje feil på E92?

Enig med StigJ på forrige side, M3 må nesten ha en fresh farge... :)

449.000,-........ jeg vet ikke om jeg bare skal legge meg ned å gråte eller bare flytte over grensa med en gang :shock:

edit: forøvrig utrolig sjeldent jeg ser e9x m3 uten navi

Ikke sjekk E39 M5 priser i Sverige. :)

Gult er kult, men ikke på BMW føler jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg skal ha meg en slik bil skal det være manuel, noe jeg føler er et must på slike biler :)

Det er manuell som er tingen ja, men DCT har lavere CO2, som igjen gjør den billigere å importere, samt lettere å selge av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi først snakke om knalle farger så er disse utrolig kule:

Individual Java green

attachment.php?attachmentid=879373&d=1371928528

Individual Frozen Estoril blue

attachment.php?attachmentid=879379&d=1371928528

Individual Sakhir orange

attachment.php?attachmentid=879381&d=1371928566

Individual Valencia orange

attachment.php?attachmentid=874855&d=1370971488

Personlig er Java green og Valencia orange helt syke på E92 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Etter disse bildene ble tatt, så lakket jeg dem med silkematt klarlakk. Dette ble meget bra, som igjen ga en satin matt overflate.

Oh, er det Alloy Technic Mesh felger!?! I så fall grattis med rå(lette) felger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Oh, er det Alloy Technic Mesh felger!?! I så fall grattis med rå(lette) felger. :D

Stemmer det, er Alloy Technic Mesh ja. De er latterlig lette til å være svære 20"ere. Framfelgen er 9,0 20" og veier 9,0kg. Bakfelgen er 10,5 20" og veier 9,7kg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...