Djwik Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 1. ønsker å bytte til skinn seter i bilen min og jeg har nedfellbart baksete og da luerer jeg på om jeg kan montere baksete som ikke har nedfelbar rygg 2. er det mulig og montere elektrikse seter i bil som har manuelle fra før 3. er det veldig tungvint å legge inn el vindu i bakdørerne når de er sveive ruter på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 De to første nevnte er helt grei å få til, men den siste kan du bare glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 oki takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Som jeg leste i en annen forumtråd, så trenger du bakdører med el vinduer, ledningsnett og brytere, så er det strøm fra sikringsboksen i hanskerommet du kan legge opp, så og akkurat glemme det trenger man ikke si, men jeg regner med at du skal kjøre den, så du trenger vel strengt tatt ikke bak, med mindre du vil ha alle rutene ned da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 takk for svar men ser ikke noe poeng i å montere el vindu bak om jeg må legge opp lednings nett å sikringer og lage masse unødvendig jobb ut av det hadde det bare vert å bytte dører og satt på nytt bryterpanel i fører døra så hadde det vert greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 har kjøpt meg skinn seter med helrygg baksete til bilen og da må jeg gjøre om litt bak siden jeg har nedfelbar rygg orginalt på bilen noen som har vert borti detta før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå