Sir.T Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Har problemer med at e36'n min hopper ved fullt pådrag i første gir.. Akkurat som om bensintilførselen blir skrudd av og på fort under pådrag. En kompis hadde samme problem på sin gamle e36 316, men der fikk vi aldri funnet ut av problemet. Er igrunn jævla plagsomt å kjøre med det, så om noen vet hva det er så bare skrik ut! Er forøvrig en m40/43b16 fra 1996. Og problemet er kun i første gir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Ingen som veit hva det kan være? Er lite hypp på å drive å nytte motor igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 falsk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Kanskje da er overslag i ei tennplugghette, Eller dålige tennpluggar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Kanskje da er overslag i ei tennplugghette, Eller dålige tennpluggar ? da er det isåfall rart at det bare er i førstegir? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Hopper= fjusker ?? Altså når du gir gass så fjusker bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Hopper= fjusker ?? Altså når du gir gass så fjusker bilen? Ja, akkuratt som om man skrur av og på tenninga fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Lese av feilkoder og sjekke hardykobling. Bytte motoren trenger du ikke så fort den fusker stort sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Lese av feilkoder og sjekke hardykobling. Bytte motoren trenger du ikke så fort den fusker stort sett.. feilkodeavlesning gidder jeg ikke dra på verksted å betale for, men jeg driver å eliminerer alle steder det kan være falskluft.. vet den har truket litt falskluft i det gummirøret mellom innsug og lmm, men har tettet det enda bedre.. Må vel kanskje spandere på den en ny en Men jeg kan vel bruke det gamle trikset med startgass på motoren og se om den reagerer noe sted får se hva jeg gidder å gjøre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Sjekk hardykoblinga og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Sjekk hardykoblinga og hardyen er fin har kommet frem til at det er innsugsbelgen mellom lmm og innsug fått byttet denne, og bilen funker som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå