Esbos Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Godt å se at det skjer noe med denne bilen igjen Eller? Har det stoppet helt opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Selger du prosjektet snart kansje Freakshow og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hva skjedde med denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 prosjekte har ikkje stoppa nei har våre litt hektisk det siste året med rustsveising på ein gamal amcar som viste seg å være verre en først antatt. prosjektet er no gjennoptatt og blir jobba med litt inni mellom alt anna Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Selger du prosjektet snart kansje nei denna blir ikkje solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 husk å oppdatere her med bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 husk å oppdatere her med bilder da! ja.. var tenkt til å gjer det, men so var eg ikkje so teknisk oppdatert.. korleis gjor eg det igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 nede der du skriver går du inn på full editor så ser du det ^^ megvell reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 då kan eg meddele at bilen for tida ser slik ut litt justering på turboa gjennstår då turboen på venstre side står litt høgt og litt skeivt i forhold til den på høgre side (plaga meg litt) så gjennstår det å lage til resten av gren pluss downpipe og håpe på at eg får plass til innsuget med tanke på plassen melom motor og panser i framkant. påska e lang og vil nokk muligens bringe mykje moro i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja se du fikk til! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 like før eg blir bildehora her no. lurte på om eg skulle fortelle ka eg har brukt tida på det siste året i form av ein bildekavalkade åsso må eg jo ikkje gløyme å takke for god veiledning Freakshow og 7ertzen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 i og med at påska ikkje har våre lang nokk har da ikkje blitt so mykje jobbing med bilen. Til helga blir da jobbing med dørk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Når blir det fortsettelse på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megvell Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Må skaffe nytt blad til kappsaga først.. når da blir e litt uvist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Begynner det ikke og bli vanskelog og få denne godkjent mtp på att den ikke er ferdig enda? Når jeg søkte på turbo godkjenning på en 525 jeg hadde hadde fikk jeg 2 år på meg på og gjøre den ferdig. Mulig søknaden på denne ikke hadde noen tidsfrist.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå