KennethW Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Jada, jada.. Det finnes haugevis av tråder ang regnsensor og E39 Men har ennå ikke sett samme symptomene som jeg har, så derfor nok en tråd om samme tema. Greia er at iløpet av kjøreturen blir sensoren mer og mer følsom. Kan til og med sveipe selv om ruta er tørr. Viskerbladene er bra og drar bort all vann. Intervallene blir kjappere og kjappere mellom sveipene, altså. Er normal fra starten av. Når jeg skal hjem fra jobb igjen, er den super. Men etterhvert blir den det samme igjen. Har ingen feilkoder.
Dooh Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Skjer som regel på min e90 i blant også. Da må jeg bare deaktivete regnsensoren. Sent from my iPhone using Tapatalk
bulvest Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Eit skudd i mørket, men har du dugg på ruta? Er sensoren skikkelig fast? Med meg levde den sitt eget liv og da var sensorboksen laus.
Kjell Z3 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Har du prøvd en grundig vask av frontruten ? Bruk noe som fjerner all fett.
Clevion Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Har hatt noe lignende, og da har jeg bare spyla ruta med den S knappen på høyre håndtak på rattet, så går den som normalt igjen.
Alpejohn Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Opplever av og til dette jeg også, syns den oppfører seg rart innimellom.. Nå i det siste har den vært veldig sein med og viske selv med mye vann på ruta og full sensitivitet.. Blir ikke HELT klok på den.. Men når den funker skikkelig er den GULL.. Hater biler uten nå.. ehe..
KennethW Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Eit skudd i mørket, men har du dugg på ruta? Er sensoren skikkelig fast? Med meg levde den sitt eget liv og da var sensorboksen laus. Har ikke hatt dugg i bilen så lenge jeg har hatt den, nå i 2år. Kan ikke se dugg fra utsiden og inn mot sensoren. Og den sitter fast:) Har du prøvd en grundig vask av frontruten ? Bruk noe som fjerner all fett. Har ikke prøvd noen grundigere vask av ruten enn når jeg vasker bilen. Skal prøve med noe sterkt over der sensoren sitter, og se om det kan hjelpe. Har hatt noe lignende, og da har jeg bare spyla ruta med den S knappen på høyre håndtak på rattet, så går den som normalt igjen. Jasså, hehe. Vet ikke helt hva som skjer, men den spyler jo en gitt dose og gjør kanskje rent i området sensoren er? Opplever av og til dette jeg også, syns den oppfører seg rart innimellom.. Nå i det siste har den vært veldig sein med og viske selv med mye vann på ruta og full sensitivitet.. Blir ikke HELT klok på den.. Men når den funker skikkelig er den GULL.. Hater biler uten nå.. ehe.. Nei, ikke lett å bli klok på dette. Regnsensor er GULL, ja! For 2 år siden når den var på sitt beste, dro dein et sveip akkurat i det en lastebil passerte som drar opp masse vann fra veien. Perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå