Tzunami Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Følelsen er fortsatt nyere i e39, for ikke å snakke om lydisoleringen, savner e39'ne veldig sånnsett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 "men en subaru slår vel en e39 på alle måter regner jeg med"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Haha Subaru har jo ingen direkte konkurrenter til e39, og både pris og alder er vidt forskjellige. Men uavhengig av pris, jobb, behov osv så hadde jeg nok valgt en e39 over Subaru, selv om Subaru har noen fantastiske biler med comfort og 4wd er i høysetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 håper sjefen din leser dette...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Haha du gjør vel det Nei e39 sitter for dypt under huden på meg, slår vel røtter langt inne ved hjerterota et sted tror jeg Så skal jobbe hardt for å finne en bil jeg heller vil ha en e39 (jada, vet det finnes mange superbiler og andre biler med mer utstyr osv, e39 er drømmebilen generelt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 få deg skilter på m5n heller du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Ja, om den ikke blir solgt da leilighet i Oslo er ikke billig om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå