kortsluttning Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Hei Kom hjem til en ripe i bakluka etter skrutrekker, og m-techlista var knekt av. Irriterende, da denne koster under 1000kr ny. Men blir så mye dyrere for eier som må opplakkere osv igjen. Men hva hadde dere gjort om dere hadde tatt en sånn egoistisk idiot på fersken? Personlig hadde jeg tatt han med i bagasjerommet, tømt en boks med pepperspray, og inn på politistasjonen. Men lurte på hva som blir best å kjøpe inn igjen. Mtech list eller sånn csl list i carbon. Ser csl listen jalla ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Dette skjedde med meg også, og han løken som gjorde det skulle heller fått en list av meg om det var så viktig. Såvidt jeg kunne se må listen ha blitt ødelagt i forsøket likevel. Jeg endte opp med å kjøpe ny ferdiglakkert M-list fra eBay til rundt 200-lappen. Ellers er jeg helt enig i straffemetoden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå