Jump to content

Motor lampe lyser gult. Noen som har obd?

thommas88
 Share

Recommended Posts

as topic. Noen som har en å låne bort evnt i nærheten av østfold så jeg får lest av hva feilen er ?

eller om noen har råd om hva det kan være da : )

Ingen ulyder og bilen går som det skal. Ikke like rå på aks lenger og nykker ør litte når jeg skal gi på.

takk

bestilt time på verksted nå. suger bensin som det skulle vert luft. Det er ikke lekkasje for det lukter ikke, men bilen har jo stått stille på gartneri fra oktober til juni, vet ikke om det kan ha gjort utslag jeg.

Gikk fra 8.5L 100km ca til 13L/100km

bestilt time på verksted nå. suger bensin som det skulle vert luft. Det er ikke lekkasje for det lukter ikke, men bilen har jo stått stille på gartneri fra oktober til juni, vet ikke om det kan ha gjort utslag jeg.

Gikk fra 8.5L 100km ca til 13L/100km

Høres noe ut som det samme som jeg har? Nøkker og rykker det på tomgang? Altså, i det du skal starte og kjøre, så holder den igjen litt osv?

Høres noe ut som det samme som jeg har? Nøkker og rykker det på tomgang? Altså, i det du skal starte og kjøre, så holder den igjen litt osv?

Stemmer, Må nesten gi litt ekstra gass for at den ikke skal kvele seg selv,eller virker som den prøver men det skjer aldri. Hadde det samme med en annen bil jeg eide men det var eksosen er jeg ganske sikker på.

Men lampa har slutta og lyse nå. skal forsatt ta en diagnose i morgen samt oljeskift så får vi se.

irriterende er det iallefall.

Stemmer, Må nesten gi litt ekstra gass for at den ikke skal kvele seg selv,eller virker som den prøver men det skjer aldri. Hadde det samme med en annen bil jeg eide men det var eksosen er jeg ganske sikker på.

Men lampa har slutta og lyse nå. skal forsatt ta en diagnose i morgen samt oljeskift så får vi se.

irriterende er det iallefall.

Kom gjerne med tilbakemelding på hva diagnosen sier, så kanskje jeg blir noe klokere, får ikke vite spesifikt hva som er galt på bilen min :(

De fikk frem ukjent feil 33 og 45. Det er kodene fra Texa. Diagnose programmet dems.

http://www.scribd.com/doc/82553011/Bmw-Code-Sheet

http://realitypod.com/2012/06/bmw-compl ... -and-more/

Liste over koder.

Virker som det er Fuel injectors ? 1 eller 3 for min del tror jeg.

slap me if im wrong

Btw motorlampen min sluttet å lyse i går. valgte å ta diagnose uansett i tilfelle lampa slutta å fungere som den gjore med min forige bil.

Det var oljelampa da og bilen hadde lekt olje som bare det så motroren tok kvelden