Kalleklovn Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Kjører iphone via USB i midtkonsoll på min 09 E61. Ved turens start funker det fett, og det er kobling mellom bil og tlf via USB. Etterhvert virker det som om koblingen detter ut, og iphobe kommer ikke opp som en enhet under cd/multimedia i CIC. Selv om den ramler ut fortsetter musikken å spille fra telefonen (tror den da spiller via aux). Mens telefonen er tilkoblet via USB hører jeg en "plopp" lyd fra den via høyttalerne i bilen. Dette er akkurat sammee lyden som man hører i ørepropper når man setter musikken på pause fra iphone. Noen ideer til disse to utfordringene? Største problemet er at koblingen ramler ut ettersom kontrollene fra rattet da ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Er kabelen din original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Jupp. Kjøpt på bavaria. Har by the way både aux og USB pluggen koblet i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Da har jeg ikke så mye å komme med dessverre. Bruker ikke dette så enormt mye selv, men har aldri opplevd det du har problemer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå