Kalleklovn Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Kjører iphone via USB i midtkonsoll på min 09 E61. Ved turens start funker det fett, og det er kobling mellom bil og tlf via USB. Etterhvert virker det som om koblingen detter ut, og iphobe kommer ikke opp som en enhet under cd/multimedia i CIC. Selv om den ramler ut fortsetter musikken å spille fra telefonen (tror den da spiller via aux). Mens telefonen er tilkoblet via USB hører jeg en "plopp" lyd fra den via høyttalerne i bilen. Dette er akkurat sammee lyden som man hører i ørepropper når man setter musikken på pause fra iphone. Noen ideer til disse to utfordringene? Største problemet er at koblingen ramler ut ettersom kontrollene fra rattet da ikke funker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Er kabelen din original? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalleklovn Posted July 21, 2013 Author Share Posted July 21, 2013 Jupp. Kjøpt på bavaria. Har by the way både aux og USB pluggen koblet i bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Da har jeg ikke så mye å komme med dessverre. Bruker ikke dette så enormt mye selv, men har aldri opplevd det du har problemer med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts