Gå til innhold

Min E28 524TD

Anbefalte innlegg

Takk folkens!

Den er ganske hel. Det stemmer eliot, den er lakkert. Minimalt med rust og ok teknisk, men ikke strøken. Drømmen er å få den i svart metallic med BBS RS :D

Trenger ny regreim, dette er 1 pri, ellers får jeg ta litt etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

E3Sex - takk! Veldig bra!!

Vil at min skal bli svart, pen krom, lav og fine felger. Helst svart interør, men det får vente.

Jeg har vært opptatt med å fikse litt tekniske ting og har tatt et par bilder underveis.

Sliten regreim

hj6uk0zb3z6m0wyd5c92.jpg

Bytta registerreim, strammehjul, kjølevæske og servoreim

x0fxt4oy8dwc0qnueu14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer

sfafj292pfdk16upfbai.jpg

Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg

5qj65lbiw74ty0p7hdmp.jpg

Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig.

x0exzeaf3zfcfkaoeru6.jpg

wowkphwoy3zcm6nhm13c.jpg

lfbd8mzb96f70curo5hz.jpg

6mdbe726j29ykc91d5j4.jpg

kyhfis59kz3rjnbk2jmx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg

[ Bilde ]

Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:shock::shock:

sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre...

kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker aalgaard!

Vel Morty999, med tectyl på utsiden og hullromstectyl på innsiden holder det en god stund. Det har det ihvertfall gjort på de gamle bilene jeg har gjort slikt på før. Ellers er det kanalskjørt på utsiden, så jeg la ikke så mye vekt på det estetiske, men det tekniske. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:shock::shock:

sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre...

kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn

Må si meg veldig enig med Morten her! Har du tenkt å ha denne bilen i mange år og pusse den opp er dette bare bortkastet arbeid og D ruster bare mere.. Skal man bli kvitt rust må man sveise inn plater som er tilpasset og sveise kant i kant..

Ellers en veldig fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...