argi520dat Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Mitt ønske kjøpt innlegg på dette forumet gav resultater! Her er bilder av mitt nye vidunder Og sammen med bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Gratulere! Denne ser jo uforskammet hel og pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Velkommen i E28-klubben! Men her trengs det mer info, pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 lakkert oppatt denna vel , var hvertfall gull / champanje farga når den gikk oppi dalom .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Takk folkens! Den er ganske hel. Det stemmer eliot, den er lakkert. Minimalt med rust og ok teknisk, men ikke strøken. Drømmen er å få den i svart metallic med BBS RS Trenger ny regreim, dette er 1 pri, ellers får jeg ta litt etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 http://vimeo.com/69942779 inspirasjonskilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 E3Sex - takk! Veldig bra!! Vil at min skal bli svart, pen krom, lav og fine felger. Helst svart interør, men det får vente. Jeg har vært opptatt med å fikse litt tekniske ting og har tatt et par bilder underveis. Sliten regreim Bytta registerreim, strammehjul, kjølevæske og servoreim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ser bra ut dette flott bil du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer[ Bilde ] Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg [ Bilde ] Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre... kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn E28Fredrik og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Takker aalgaard! Vel Morty999, med tectyl på utsiden og hullromstectyl på innsiden holder det en god stund. Det har det ihvertfall gjort på de gamle bilene jeg har gjort slikt på før. Ellers er det kanalskjørt på utsiden, så jeg la ikke så mye vekt på det estetiske, men det tekniske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer[ Bilde ] Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg [ Bilde ] Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre... kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn Må si meg veldig enig med Morten her! Har du tenkt å ha denne bilen i mange år og pusse den opp er dette bare bortkastet arbeid og D ruster bare mere.. Skal man bli kvitt rust må man sveise inn plater som er tilpasset og sveise kant i kant.. Ellers en veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Sveiser kant i kant neste gang - jeg lover! Jeg har fått tak i disse hjula. Visstnok fra en 7 serie tidlig 80 tall.. Tror dere de kan kle denne? Bør jeg koste på en glassblåsing og pulverlakk til ca 1000 kr pr felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ja ha på disse ! Kler e28 som f kunne trengt meg nyoppussa slike til min TD også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Gleder med til å prøve de på! Hadde en fæl ulyd høyre foran. Bytta hjullager. Enkel jobb etter at jeg fant 46mm pipe. Slit med å finne momentnøkkel som gikk til 290 nm. Deilig å kjøre uten ulyd etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå