Jump to content

Min E28 524TD


 Share

Recommended Posts

Takk folkens!

Den er ganske hel. Det stemmer eliot, den er lakkert. Minimalt med rust og ok teknisk, men ikke strøken. Drømmen er å få den i svart metallic med BBS RS :D

Trenger ny regreim, dette er 1 pri, ellers får jeg ta litt etterhvert..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E3Sex - takk! Veldig bra!!

Vil at min skal bli svart, pen krom, lav og fine felger. Helst svart interør, men det får vente.

Jeg har vært opptatt med å fikse litt tekniske ting og har tatt et par bilder underveis.

Sliten regreim

hj6uk0zb3z6m0wyd5c92.jpg

Bytta registerreim, strammehjul, kjølevæske og servoreim

x0fxt4oy8dwc0qnueu14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer

sfafj292pfdk16upfbai.jpg

Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg

5qj65lbiw74ty0p7hdmp.jpg

Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig.

x0exzeaf3zfcfkaoeru6.jpg

wowkphwoy3zcm6nhm13c.jpg

lfbd8mzb96f70curo5hz.jpg

6mdbe726j29ykc91d5j4.jpg

kyhfis59kz3rjnbk2jmx.jpg

Link to comment
Share on other sites

Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer

[ Bilde ]

Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg

[ Bilde ]

Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:shock::shock:

sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre...

kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn

Link to comment
Share on other sites

Takker aalgaard!

Vel Morty999, med tectyl på utsiden og hullromstectyl på innsiden holder det en god stund. Det har det ihvertfall gjort på de gamle bilene jeg har gjort slikt på før. Ellers er det kanalskjørt på utsiden, så jeg la ikke så mye vekt på det estetiske, men det tekniske. :D

Link to comment
Share on other sites

Videre bytta jeg bakre potte og tettet et par lekkasjer

[ Bilde ]

Noen har tydeligvis dratt kraftig i brekket, så kraftig at sveisene som holder håndbrekk spaken(plata) til resten av feste har røket. Dette sveisa jeg

[ Bilde ]

Så dagens største jobb, å fikse rust foran på høyre kanal. Dette er på innsiden av av Mtech kanalskjørtet, så utseendet er ikke så viktig.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:shock::shock:

sorry, men det der er ikke å fikse rust.. det der gjør det bare 10 ganger værre om 1 år desverre...

kapp nå heller bort alt det rustne å fell inn plater så holder det i MANGE flere år enn å lappe over sånn

Må si meg veldig enig med Morten her! Har du tenkt å ha denne bilen i mange år og pusse den opp er dette bare bortkastet arbeid og D ruster bare mere.. Skal man bli kvitt rust må man sveise inn plater som er tilpasset og sveise kant i kant..

Ellers en veldig fin bil :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...