argi520dat Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Vanskelig å bytte hjullager bak på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Denne bilen har jeg nok sett noen ganger. Kjøpt i Telemark, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Kjøpte den på Tretten litt nord for Lillehammer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Har kjøpt interiør fra E34 som jeg skal ha i denne. Elektrisk regulering med memory.. Første pri blir å få montert seter, men har også midtkonsoll og alle dørtrekk, så får se om noe av det kan tilpasses og monteres. Blir vel noen timers jobb å få inne dissa og kobla de opp. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Denne bilen har jeg nok sett noen ganger. Kjøpt i Telemark, sant? Du mener sikkert bilen til John? Den var vel mere grønn minns jeg? Forøvrig voldtekt av kanaler her.. synlig eller ikke! Kjenner jeg hadde blitt rimelig sur hvis jeg skulle pusset opp en bil som var 'reparert' sånn på den måten! Forøvrig ser ut til å være en fin bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Takk Fredrik Rønning, Tar nok denne kanalen på nytt når tiden strekker til. Enig i at dette ikke ble så bra som det burde blitt.Skal sveise litt mer rust å få den gjennom EU først. Har hatt misstanke til dårlige dyser pga mye svart røyk. Så nå som bilen står vinterlagret har jeg benyttet sjangsen til å overhale dysene.Det var særlig en som var svært dårlig, legg merke til ten tynne strålen "den pisser". Ble bra etter overhaling. PS dårlige bilder, vanskelig å ta bilder mens en holder på.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 ble litt bedre dysa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Forrige uke var jeg hos Statens Vegvesen på Risløkka i Oslo. Har vært spent på denne dagen siden jeg bestilte timen for et par måneder siden. Men siden alt av papirer og bilen var i orden ble det enkelt å få godkjent senkingen. Veldig godt å ha dette i vognkortet. Hadde bilen på EU kontroll i dag noe den bestod med glans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Noen som har erfaring med hel lakkering i Sverige? Helst ikke så langt unna Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå