kreastian Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Glem det, jeg som ikke leste godt nok så jeg så ikke at du skrev hvor den sto. Har du mer interiør bilder og info om motoren som blir satt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Interiørbilder kan skaffes når bilen hentes, motoren som står i blir overhalt, de fann ikkje ny motor, så det blir overhaling, med andre ord burde den bli god som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 PM KOmmer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Interiørbilder kan skaffes når bilen hentes, motoren som står i blir overhalt, de fann ikkje ny motor, så det blir overhaling, med andre ord burde den bli god som ny. Nå blir det vell ny allikevel? En kompis nevnte noen spjeld i innsigelse som burde taes vekk å erstattes med blok off plater? Di hadde en tendens til å løsne å dette ned i motoren å rase...? Håper denne kommer til Norge snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 trur de begynner motorbytte neste uke, venter svar, men har sagt de skal bytte. Burde derfor vere mulig at den er leveringsklar innen 1-2 uker. Kompisen din har rett, men ikkje på denne motoren, derimot 2.5 og 3 literen har disse spjeldene. Derimot har disse motorene egr ventil som slipper inn litt varm eksos i innsuget som igjen viser til et sotet innsug, på gamle motoren har eg en slik EGR bypass, den kommer eg til å ta med meg heim igjen. Anbefaler å ha denne på. Ingen feilmeldinger og den bruker ikkje lengre tid på å bli driftsvarm heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 trur de begynner motorbytte neste uke, venter svar, men har sagt de skal bytte. Burde derfor vere mulig at den er leveringsklar innen 1-2 uker. Kompisen din har rett, men ikkje på denne motoren, derimot 2.5 og 3 literen har disse spjeldene. Derimot har disse motorene egr ventil som slipper inn litt varm eksos i innsuget som igjen viser til et sotet innsug, på gamle motoren har eg en slik EGR bypass, den kommer eg til å ta med meg heim igjen. Anbefaler å ha denne på. Ingen feilmeldinger og den bruker ikkje lengre tid på å bli driftsvarm heller. Okay Vet egr ventilene er noe møkk på div biler ja! Byttet det på endel wag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 kan gi deg et bud på 65, da har du allefall et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 stod 95 på forrige side, med bud mener eg da 85-90 ca, 65 blir den Aldri solgt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 stod 95 på forrige side, med bud mener eg da 85-90 ca, 65 blir den Aldri solgt for Om bilen er som du sier så har vi vel en 99 % handel så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Jepp, sendte nett en mail om de vet kortid bilen er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Jepp, sendte nett en mail om de vet kortid bilen er klar Supert! Luft understell er bestilt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Er denne fikset og solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 fikset og i daglig bruk / tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Pris nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå