ronnigoon Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Nei faan er du gal? Du lakker ikke motor-rommet i en annen farge enn bilen, og heller ikke for å matche interiøret. Det blir som om at jeg skal lakke motorommet mitt sort når bilen er grønn, eller grått med blå og røde fordi jeg har tenkt å bytte til alkantara interiør. Heller lakk felgene i denn fargen. Lakk i bilens farge så får du et strøkent motorrom. ★sent from my wifi microwave★ hahaha, det var dagens! å lakkere felgene for å matche interiør eller detaljer er HARRY. lakker motorommet i en farge som får fram motoren, hvis den er noe å vise fram som jeg tror den er når den blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret noen forslag til hvilken type rød farge? Kanskje Malaga Red (021)???? Støtter deg fullt og helt på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Ehehehe... skal si med hånda på hjerte jeg ikke så igjennom tråden ^^ ELLER tenkte over overskriften... synten faktisk stilen du går etter er småkult, men ville ikke gjort det selv ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 ser det er endel som ikke klarer å tenke utenfor boksen her gå for det Ørjan! tøft at folk gjør litt andre ting enn "fasit" (svart skinn int. og beskjedne farger utvendig) skal sjøl ha samme farge på senteret i felgene som på skinnsetene mulig jeg er HARRY men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 ser det er endel som ikke klarer å tenke utenfor boksen her gå for det Ørjan! tøft at folk gjør litt andre ting enn "fasit" (svart skinn int. og beskjedne farger utvendig) skal sjøl ha samme farge på senteret i felgene som på skinnsetene mulig jeg er HARRY men Morro å gjøre noe som ikke alle andre gjør vil ikke si at du er harry for å ha samme farge på felgene som interiøret men kommer an på hvilken farge det er snakk om å tror ikke det hadde vært sælig pent med røde felger på min eller et begie motorom på din tds? men det er hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Sier meg færdig med toppdekselet, kunne blitt blankere men jeg sier meg fornøyd er en kjedelig jobb å våtslipe å polere i maange timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Har kjøpt meg lakk til motorommet nå, endte med fargen royalrot metallic Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 liker dette prosjekte..! stå på dette blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Spennede prosjekt følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 kom med oppdateringer ørjan. kjeder meg på stord konsentrasjonsleir, trenger noe å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Noen som har et grenrør til m30 å selge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 turbo el sugis? oleherfindal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 turbo el sugis? sugis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Veit om ett Hartge grenrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Sparkling å pussing nå så blir det lakkering snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå