Gå til innhold

Ørjan's Bagged e28 535i -

orjan66
 Share

Anbefalte innlegg

Bare for og pirke litt. På e12 med crom speil er også den platen i crom. Den du har der var til sene e12 og e28 med plast speilet. I now i have :wink:

Aha :P var meningen platen skulle være chrome men når jeg fikk den så var jo den svart :P men det du sier forklarer jo hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter :P men bare kom med forslag/tips ;)

Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) :-k

Men diohrvik sine er heldigvis ikke nogaro, som "alle" andre, men litt anderledes, så den fargen er det nok igen som har, eller får på RS, med mindre de har flaks:D

Jeg ville prøvd å gått for en "farge", og ikke felg sølv, ikke noe kokko greier altså, men blir så mye mer spennende når folk er litt krative, og beveger seg utenfor de vanlige felgfargene, sølv, svart, gunmetal/blyantgrå osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter :P men bare kom med forslag/tips ;)

Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) :-k

Men diohrvik sine er heldigvis ikke nogaro, som "alle" andre, men litt anderledes, så den fargen er det nok igen som har, eller får på RS, med mindre de har flaks:D

Jeg ville prøvd å gått for en "farge", og ikke felg sølv, ikke noe kokko greier altså, men blir så mye mer spennende når folk er litt krative, og beveger seg utenfor de vanlige felgfargene, sølv, svart, gunmetal/blyantgrå osv

Sant det, vil ikke ha en farge som skriker etter opmerksomhet og gjør at resten av bilen ikke blir sett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri varsel lampen lyser svakt hele tiden, ser det kun når det er mørkt ute, kjøpte nytt batteri idag og har byttet dynamo for ca en mnd siden... Men ingen forandring, Hjelp???

Første punkt er jo for oss å vite hva ladespenning du har... Både på tomgang og litt "rus"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...