orjan66 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Bare for og pirke litt. På e12 med crom speil er også den platen i crom. Den du har der var til sene e12 og e28 med plast speilet. I now i have Aha var meningen platen skulle være chrome men når jeg fikk den så var jo den svart men det du sier forklarer jo hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter men bare kom med forslag/tips Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) Men diohrvik sine er heldigvis ikke nogaro, som "alle" andre, men litt anderledes, så den fargen er det nok igen som har, eller får på RS, med mindre de har flaks:D Jeg ville prøvd å gått for en "farge", og ikke felg sølv, ikke noe kokko greier altså, men blir så mye mer spennende når folk er litt krative, og beveger seg utenfor de vanlige felgfargene, sølv, svart, gunmetal/blyantgrå osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter men bare kom med forslag/tips Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) Men diohrvik sine er heldigvis ikke nogaro, som "alle" andre, men litt anderledes, så den fargen er det nok igen som har, eller får på RS, med mindre de har flaks:D Jeg ville prøvd å gått for en "farge", og ikke felg sølv, ikke noe kokko greier altså, men blir så mye mer spennende når folk er litt krative, og beveger seg utenfor de vanlige felgfargene, sølv, svart, gunmetal/blyantgrå osv Sant det, vil ikke ha en farge som skriker etter opmerksomhet og gjør at resten av bilen ikke blir sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garret Man Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Dette må jeg følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Tok noen mål for felgene Leppene er 2" og tenkte meg 4" bak, bli vel litte valsing da som dere ser Tror jeg skal prøve med 3,5' leppe fram må ha en god del med dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Fått fikset bunpanna! så nå er bilen på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StanceSquad Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Fått fikset bunpanna! så nå er bilen på veien igjen [ Bilde ] Utrolig bøs den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Kan noen hjelpe meg med å lage et avatar/profil bilde? Har prøvd flere ganger med rett bilde størrelse osv... Tenkte å ha det siste bilde som jeg har posted som avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 googlge avtarmaker elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Batteri varsel lampen lyser svakt hele tiden, ser det kun når det er mørkt ute, kjøpte nytt batteri idag og har byttet dynamo for ca en mnd siden... Men ingen forandring, Hjelp??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Batteri varsel lampen lyser svakt hele tiden, ser det kun når det er mørkt ute, kjøpte nytt batteri idag og har byttet dynamo for ca en mnd siden... Men ingen forandring, Hjelp??? Første punkt er jo for oss å vite hva ladespenning du har... Både på tomgang og litt "rus"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ta også og gå over jordingene dine, og sjekk at de har god kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 kan være du slipper med å bytte spenningsregulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Ta også og gå over jordingene dine, og sjekk at de har god kontakt. Har gått over alle punkter fra og til dynamo men ingen forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå