orjan66 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 har nettopp vært ute og feilsøke litt, så at bolten i starteren er helt løs/ødelakt går ikke å stramme til eller løsne blir en knaselyd... starteren er koblet i mellom dynamo og batteri. så ser ut til at jeg må bytte den, passer starter fra 518? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 og HVORDAN skal men få av og ut starteren??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Kan jeg trekke en pluss kabel rett fra dynamo til batteri slik at den lader? Å barre la pluss kabelen være på starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Skal vell ikke være noe i veien med det.. Har ny starter hvis du er gira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Skal vell ikke være noe i veien med det.. Har ny starter hvis du er gira Skal vel prøve det idag da bli vel å handle en m535i delebil strax så det årner seg med starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 passer starter fra e34 på e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det siste bildet! Oioi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 jeg har sentral lås på bilen og jeg trenger ei ny fører dør, jeg har ei dør som er i bra stand men uten sentral lås, går det å flytte over alt av "innmat" fra den gamle døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Skulle tro det var mulig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Ja hvorfor skulle det ikke det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ja hvorfor skulle det ikke det ? har bare hatt en rask titt på det men synes det så litt anderledes ut, men har ikke akkurat prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Har vært lite med updates på tråden i det siste men har ikke skjedd det store heller men har kjøpt meg taurusrot interiør til bilen kjøpte det av thomasm5 på forumet knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Har vært lite med updates på tråden i det siste men har ikke skjedd det store heller men har kjøpt meg taurusrot interiør til bilen kjøpte det av thomasm5 på forumet Kompis av meg har nettopp handla røde vader stoler med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 fått hentet komplett raurusrot interiør i helga Sndvik og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Rå bil! Må holde øynene åpne etter denne når d blir vår igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå