bmw-E30 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ellers så har jeg en M50B25 blokk med lav km og løs topp liggende allerede. Har du denne enda? non vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Alle delene fra 523 kan brukes på 528 motoren. Luftmassemåleren og luftfilterboksen fra 523 er også like. Så da kan du bruke mange deler fra din 523 motor. Fra 520 kan alle delene unntatt luftmassemåleren, belgen og luftfilterboksen brukes. Eksosen bør også oppgraderes ved ombygging til 528. Jeg oppdaget at et par av mine 2.8 svinghjul var ganske slarkete, så jeg har ingen ekstra å selge. 2.5 nonvanos blokken ble solgt i forrige uke. Det samme ble 2.8 dobbelvanosblokken. Jeg har bare 2.5 vanos topp separat til salgs nå. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 En BMW kompis har nettopp avtalt kjøp av en 528 med defekt topp. Han vil kjøpe min motor. Så motoren er holdt av til han. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå