Gå til innhold

Smart repair

easyfixx
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen småe lakk skader å avflassinger på min bil som jeg irriterer meg litt over. Men leste nettopp en artikkel om smart repair som virker interessant. Noen som har prøvd dette å fått bra resultat, eller er de helt bortkastet?

Plassene de gjelder er fram skjermer, panser å bak fanger.

Noen som vet om slike verksted i trøndelags å Nordlands området, mellom Bodø å Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvis man finner noen som er dyktige, og ikke bare ser kjappe penger, kan du få sømløse resultater. Gjorde det litt på skolen, og det er veldig kult. Men det er minst like vanskelig som det er kult. Tar lang tid å få det inn i fingrene, så der har jo lakk og karosseri-arbeidere en allerede innarbeidet fordel eller predisposisjon.

Så jeg hadde vært skeptisk til å få det gjort på et mekanisk verksted, eller i en vaskehall, der de slengte opp et smart-repair skilt for en uke siden, om du skjønner tegningen. Det er skikkelig finarbeid. Så er det ikke alltid man har skjøter tilgjengelig, og da må man ha litt skills til flikkingen (om det mangler lakk i bulk osv.) Så omtaler/rykte eller det å se tidligere verk, er gode pekepinner.

Mener det ikke er noe krav til utdanning, eller lisens for å drive med dette (ennå), men kan være jeg tar feil. Derfor jeg mistenker at lugubre personligheter kan kjenne lukten av penger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...