nicolaiw Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Hei. Er det noen som har gjort dette før, og har fått til det elektriske? Har bygget om min, men sliter med å få ews til å ikke koble til. Har bestilt bmw scanner 1.4, kan dette brukes til å få kodet om bilen til manuell? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Hei, Du har vertfall et valg i IKE (instrumentpanel) om bilen har manuell eller automat, men om dette er nok til og fikse alt det vet jeg ikke. Vis det er mer som må endres er et mulig man trenger NCS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy91 Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 On 24.07.2013 at 18.07, nicolaiw skrev: Hei. Er det noen som har gjort dette før, og har fått til det elektriske? Har bygget om min, men sliter med å få ews til å ikke koble til. Har bestilt bmw scanner 1.4, kan dette brukes til å få kodet om bilen til manuell? Takker for svar. Hei fikk du dette til? i såfall hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå