Steffen_1988 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Pussa ned og lakkert bærearm: Hattehylla var lyseblå, så lakkerte den svart Fikk klavere fra 325 i posten i dag. De er klargjort til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Så har jeg tenkt til å vaske alle bolter og muttere. Noen tips til hva som er best å bade dem i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 La de ligge noen timer i diesel så skurer du de med en børste og til slutt vaske de i avfetting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 La de ligge noen timer i diesel så skurer du de med en børste og til slutt vaske de i avfetting:) Okei, da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Fikk coiloversene i dag også levert på døra 3 dager etter jeg bestilte dem fra england. Venter på deler fra koed for å få montert disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ossen coilovers er d? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Er jom eneste grunnen til at det ble de er at jeg ga 2400kr ferdig levert på døra Kommer nok h&r, fk eller kw etter hvert.. Er bare litt div andre ting jeg har planer om å bruke penger på først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ja, jom er nokk helt greit:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Gleder meg til å begynne med bilen igjen etter ei uke på ferie hos svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Fått gjort litt mere på bilen nå. Fått montert coiloversene på fjærbeinet foran og ferdig montert på den ene siden bak. Ble litt overrasket over at den ble så jævli høy bak! Mulig at den henger igjen litt på håndbrekket?? Ellers så mangler jeg å få presset på hjullagre og powerflex på bærearmene. Bildet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Prøvemonter.. Skal gjøre rein og lakkere inne hjulbua med benga. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Mulig du har kjøpt feil sett. Er nok et hevesett du har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarbrudevoll Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 På JOM er det ikke noe problem å skru helt i bunnen med engang fremme Har selv JOM og har montert lave camberplates og tatt vekk ene justeringsskruen fremme for å få den høgd jeg vil ha:) Har også fjernet hele justeringskoppen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Mulig du har kjøpt feil sett. Er nok et hevesett du har fått. Haha, ser nesten ut som et hevesett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå