KarlDahl Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Grom m3 du har! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Takk, gøy å høre dere liker min måte å skape drømmebilen Var såvidt innom garasjen i dag å fikk montert evo striper. Må bare si at EVO setene er helt fantastiske å sitte i, gleder meg til sommeren 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Takk, gøy å høre dere liker min måte å skape drømmebilen Var såvidt innom garasjen i dag å fikk montert evo striper. Må bare si at EVO setene er helt fantastiske å sitte i, gleder meg til sommeren 2014 [ Bilde ] [ Bilde ] Bilde av stolene? Kommer org stolene for salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jasså, så det var du som kjøpte dette interiøret rett foran nesa på meg ? Lå på ebay.de ikke sant ? Kjenner det igjen med recaro merke i seteryggen, bilen blir bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Orginalstolene er desverre solgt, benken bak også. turbo1991: Ja, stemmer nokk det. Kjøpte de i tyskland på ebay. Ja bilen blir nokk bra til slutt, er noe mer som står på Todooo lista. Har hele vinteren på meg Verden er ikke stor om du også titta på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Disse hadde jeg og, men i alcantara og skinn. Helt kanonbra seter som holder deg godt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Orginalstolene er desverre solgt, benken bak også.turbo1991: Ja, stemmer nokk det. Kjøpte de i tyskland på ebay. Ja bilen blir nokk bra til slutt, er noe mer som står på Todooo lista. Har hele vinteren på meg Verden er ikke stor om du også titta på de [ Bilde ] Du hadde nok litt flaks da ja, sendte en del mail med han og vi drev å diskuterte frakt da han plutselig bare, stolene er solgt Kan selge til meg du nå da haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 turbo1991, ta kontakt med Onder hos Autopolsterei.de så ordner han seter til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Ja, helt sykt gode å sitte i. Men synes jeg sitter for høyt, kjøpte recaro sine stolfester utenom som skrues oppå e30 stolfeste. Finnes det en løsning som bygger mindre i høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 har samme stolene sjøl, syns jeg sitter lit lavt på modda orginal e30 fester, men veldig goe stoler å sitte i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 turbo1991, ta kontakt med Onder hos Autopolsterei.de så ordner han seter til deg. Tja.. http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... rei-(Onder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Modda original E30 rails med distansestykke i høyden funket bra. Onder har gitt meg bra service, foruten at han ikke tok kontakt på cirka en uke. Setene kom som avtalt og var i perfekt stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Modda fester, har dere borra hull i toppvangen på det orginale e30 stolfeste da? å bolta stolen direte i skinna isteden for den "spacer" adapter saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 hmm, hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Nice! ///M-Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå