Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Da er Hartge felgene borte. Ene bakfelgene hadde sprekt så den må sveises. Typisk Hartge Classic 2...

Nå må jeg bestemme meg for ny sommerlook 2015.

Er det noe håp å få til 10x20 foran på E61?

Bak er det jo ikke noe problem men syns det er penest om det er lik dim rundt hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører med 10x19 foran på din Joachim?

Ja det er mulig det går men vil gjerne være sikker før jeg bestiller 4stk 10x20 ;)

9x20 gikk fint og var igrunn helt perfekt med org ET.

kjører ikke med det. Prøvde bare bakfelga forran. Så hadde jeg tatt av spacern så hadde det nok går veldig fint å kjøre. Var litt svingeproblem med spacer men hadde gått, om man hadde kjørt veldig fint. Det ble sånn. a954c02d378263f9cf5d0c404b773264.jpg si ifra om jeg skal fjerne bildet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vet dette temaet har vært oppe før, men jeg klarer ikke spore det opp igjen nå.

Vinter, kuldergrader: Hvorfor virker ikke "welcome home" funksjonen? Dette problemet husker jeg at jeg hadde i fjor også men jeg husker ikke hva konklusjonen med dette ble.

Batteri? Bilen gjør dette selv for å spare strøm ved kuldegrader?

Da jeg låser opp bilen så er det kun lysene inni bilen som lyser. Ikke lys under speil, angle eyes i frontlykter eller "øyebryn"...

Noen som har noe helt sikkert svar på dette? Går det an å omprogramere? Jeg vil ha denne funksjonen på året rundt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min vil ikke angle eyes'a lyse, men lys under speil etc lyser. Dette skjer med en gang det blir  litt kaldt. Jeg har konkludert med at det er batteriet. For jeg får den velkjente feilen fra IBS hvis jeg tilfeldigvis bruker bilen på kortkjøring ett par ganger.. 

Så jeg vil tippe at det er batteriet som gjør det, altså den kutter slike ting for å spare strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er slik på dama sin e91 også. Så fort det blir kuldegrader får hun beskjed om "low battery discharge" eller noe i den duren.

Den er kun slik når det blir kuldegrader. Da blir også både klokke og dato reset.

Finnes det noen måte å kode om dette på?

Plager meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...