RF91 Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Ja, det har seg sånn at når jeg svinger til høyre kommer det en lyd som høres ut som knirkinga i alle gamle seilskip i alle filmer. Og når jeg svinger til venstre kommer det en litt grovere "knekkelyd" på en måte. Har ikke fått anledning til å legge meg under bilen enda, men satser på å få gjort det til helga. Bilen er forøvrig en coilovers-senka 98 mod 525tds touring Om noen skjønner hva jeg snakker om så håper jeg vedkommende har en fiks idé om h a dette kan være for noe
Alpejohn Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Hei, Sikkert gåen topplager på demperene. Få noen til og svinge mens du holder henda på dempertårna, da vil du sikkert kjenne om det knaker der..
RF91 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Tenkte tanken selv, men forrige eier skifta topplagrene rett før jeg kjøpte bilen (ca en mnd sia). Men på en annen side kan det tenkes at han satte på noen gamle, da jeg har oppdaga et par småting i ettertid som han ikke nevnte noe om Skal ta og sjekke de, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå