BmwDieselPower Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Noen som har en god patent på hvordan feste basskasse i E28?? Hels en måte som ikke synes så godt;) Har basskasse nå, men er luta lei av at kassa flytter seg ved litt "aktiv" kjøring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Bruk borrelås, eller som jeg gjorte: lage kassa like stor som plassen i bagasjerommet rett bak setene med nyaktige mål, så deretter kle kassa. Har basskassen fortsatt og sitter bom fast sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Bruk borrelås, eller som jeg gjorte: lage kassa like stor som plassen i bagasjerommet rett bak setene med nyaktige mål, så deretter kle kassa. Har basskassen fortsatt og sitter bom fast sent from my microwave using tapatalk Har prøvd det før og syns det funka dårlig:( Har alltid brukt jekkestropp før, men det er jo så styggt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Er kassa skrå slik at den følger seteryggen. I så fall kan du vel fjerne ryggen på baksetet og skru kassa fast i metallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Er kassa skrå slik at den følger seteryggen. I så fall kan du vel fjerne ryggen på baksetet og skru kassa fast i metallet? Kassa er skrå den, men da må jeg finne ny plass til forsterkeren siden den sitter bak på kassa:p Men den patenten var ikke dum;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Bruk borrelås, eller som jeg gjorte: lage kassa like stor som plassen i bagasjerommet rett bak setene med nyaktige mål, så deretter kle kassa. Har basskassen fortsatt og sitter bom fast sent from my microwave using tapatalk Man "fester" ingenting med borrelås. Den borrelåsen din holder ikke fast kassa ved bråbrems i 80km/t. Bruk M10 eller større for å bolte fast kassen i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Blir nok og skrue den fast på en måte ja:) Den patenten med og skrue den fast i seteryggplata var ikke dum;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Bruk borrelås, eller som jeg gjorte: lage kassa like stor som plassen i bagasjerommet rett bak setene med nyaktige mål, så deretter kle kassa. Har basskassen fortsatt og sitter bom fast sent from my microwave using tapatalk Man "fester" ingenting med borrelås. Den borrelåsen din holder ikke fast kassa ved bråbrems i 80km/t. Bruk M10 eller større for å bolte fast kassen i bilen. Så heller ikke om du kler hele undersiden med borrelås ? Nei ok hørte dette av min bror som var råner på 90 tallet sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Bruk borrelås, eller som jeg gjorte: lage kassa like stor som plassen i bagasjerommet rett bak setene med nyaktige mål, så deretter kle kassa. Har basskassen fortsatt og sitter bom fast sent from my microwave using tapatalk Man "fester" ingenting med borrelås. Den borrelåsen din holder ikke fast kassa ved bråbrems i 80km/t. Bruk M10 eller større for å bolte fast kassen i bilen. Helt enig, men hvis du har sett hvordan hatthylle/seterygg er bygd opp på e28 og andre 70/80mod. bmw så tror jeg ikke det er noen bekymring. Da må det være siden det ikke er plass til framsetet i bagarsjerommet ved en frontkolisjon, men da er man allerede ganske bekymringsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå