stianly Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Her kommer da mitt og deeps forsøk på en e46 1998 modell m42 edition. Driver å tar ut den eksisterende motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Du skal sette inn en M44 motor? Stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Koblingskjema til m42 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Prøve tilpassing. Gikk rett nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Viser seg nå at dette er en m42 motor. Men skal få det til like vell. I og med at jeg aldri har rørt e46 så har jeg en del spørsmål angående motorledninganett. Legger ved et bilde. Lurer på hva som er til motor og hva som er til andre ting. Må jeg gå via den orginale hjernen eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kontakta som kommer fra bilveggen, den 40pinnen, det er alt fra inni bilen, clutch bryter, og alt mulig sånt. De andre er strøm til rele, DME osv. Siste kontakta, 4 pins tror jeg, er til starter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 ok takk:) men må jeg da bruke den hjernen til bilen i tilleg? for å få ting inn i bilen til og fungere kan få en oppdatering også de som ser på. var på gsbildeler og hentet noen pakniger og div. slanger. har ikke fått motor inn i bilen enda pga manglende bolter til grenrør. håper på å få den inn i morgen og begynne å finne ut av ledningsfloken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Da begynner koblingen bildet blei litt snudd:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Lykke til Blir kanskje den første og eneste E46 318is? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Du må bruke hjerne til 318is ja. Dette kan jo bli kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deeps Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Dette blir bra konebil ditte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Stått med multimeter i hele dag. Av å på tenning start å alt. Men finner ikke strømmen til starteren. Er helt grønn nå. Noen som har aning. Gjelder ledbingsnettet tiø e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Stått med multimeter i hele dag. Av å på tenning start å alt. Men finner ikke strømmen til starteren. Er helt grønn nå. Noen som har aning. Gjelder ledbingsnettet tiø e46 Hei Har du funnet ut noe/kommet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå