stianly Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Her kommer da mitt og deeps forsøk på en e46 1998 modell m42 edition. Driver å tar ut den eksisterende motoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Du skal sette inn en M44 motor? Stilig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Koblingskjema til m42 noen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Prøve tilpassing. Gikk rett nedi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Følger med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Viser seg nå at dette er en m42 motor. Men skal få det til like vell. I og med at jeg aldri har rørt e46 så har jeg en del spørsmål angående motorledninganett. Legger ved et bilde. Lurer på hva som er til motor og hva som er til andre ting. Må jeg gå via den orginale hjernen eller hva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Kontakta som kommer fra bilveggen, den 40pinnen, det er alt fra inni bilen, clutch bryter, og alt mulig sånt. De andre er strøm til rele, DME osv. Siste kontakta, 4 pins tror jeg, er til starter osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 ok takk:) men må jeg da bruke den hjernen til bilen i tilleg? for å få ting inn i bilen til og fungere kan få en oppdatering også de som ser på. var på gsbildeler og hentet noen pakniger og div. slanger. har ikke fått motor inn i bilen enda pga manglende bolter til grenrør. håper på å få den inn i morgen og begynne å finne ut av ledningsfloken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Da begynner koblingen bildet blei litt snudd:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Lykke til Blir kanskje den første og eneste E46 318is? Haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Du må bruke hjerne til 318is ja. Dette kan jo bli kult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deeps Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Dette blir bra konebil ditte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Følger med her Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Stått med multimeter i hele dag. Av å på tenning start å alt. Men finner ikke strømmen til starteren. Er helt grønn nå. Noen som har aning. Gjelder ledbingsnettet tiø e46 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Stått med multimeter i hele dag. Av å på tenning start å alt. Men finner ikke strømmen til starteren. Er helt grønn nå. Noen som har aning. Gjelder ledbingsnettet tiø e46 Hei Har du funnet ut noe/kommet lenger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts