S. Gunstad Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Har en E39 523ia som lekker kjølevæske fra lufteskruen som er på termostathuset. Pipler opp fra midt i skruen. Merket at det var en liten dam under bilen etter en 3 timers tur. Bilen har ikke blitt varm eller noe slikt. Ut i fra ekspansjonstanken å dømme ser det ut som det er ca 0,5 liter som er borte. Hva kan dette skyldes?
Haug530D Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Svakhet:pKjøp ny plugg:) Kjøp nytt termostathus i aluminium, hos meg lekker det litt fra en slangeklemme som går inn på termostathuset, regner med at om jeg begynner å skru på det så knekker nok dritten, så jeg bestillte alu hus fra Ebay, kommer på rundt 200,- om jeg slipper moms vel og merke, da det ble litt mer enn 200 med frakt, men anyway det er nok verdt det, da plast termostat hus og/eller plast deler i radiator skulle vært forbudt.
S. Gunstad Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Har Koed termostathus i alu og vannpumpe med stål skovler?
S. Gunstad Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Kjøpte to nye skruer og bytta. Den som lakk knakk med en gang, men det var heldigvis spor igjen i det som satt igjen så den kunne skrues ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå