Boddiz Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Hvor ringer jeg/sender jeg mail dersom jeg vil ha bekreftelse på servicehistorikk på en "tysk bil"? Tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
milhouse Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Da må du ta kontakt med den tyske forhandleren som har gjort det. Er serviceheftet borte så blir det da litt vanskelig. Enkelte garantijobber er lagret i ett system som heter isba tror jeg, men er ikke 100% sikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Systemet heter ISTA. Har bilen vært hos BMW for garantijobb og/eller service er dette loggført i ISTA med dato, kilometerstand og hva som er utført. Du må til en BMW forhandler eller en som har tilknytning til BMW's nettverk for å få denne informasjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boddiz Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Ok, takk =) Er det noen norske forhandlere som har tilgang til dette ISTA systemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Din lokale BMW forhandler bør/skal ha tilgang til dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
milhouse Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Veldige ofte er servicene ikke loggført dessverre. Det har jeg sett på 2 eldre biler jeg har sjekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts