Gå til innhold

E46 coupe, tom for strøm, kommer ikke inn bagasjeluken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min e46 320coupe er tom for strøm. Og batteriet må lades. Batteriet er bak, og jeg kommer ikke meg inn dit når det ikke er strøm! Bagasjeluken vil ikke opp uten strøm tydligvis..

Skrevet

Fungerte ikke med nøkkel i luka når jeg prøvde..

Nå har jeg ikke prøvd minus og pluss polen med torpedoveggen, men jeg var så lur at jeg kobla ifra minuspolen på batteriet(var egentlig meningen å ta ut batteriet for å ta det på lading, men så måtte jeg plutselig stikke) før jeg tok igjen luka. Vil vel muligens ikke funka å bruke polene med torpedoveggen?

Skrevet

Sikker på at han får strøm uansett? Om minuspolen er av bake er jo ikke kretsen heil.... Tror det fort kan bli ett problem :S

Skrevet

Men når man bruker startkabel pleier man å ta på en kabel på en pol, og den andre på noe annet pga gnister og knallgass. Bruker f.eks. Plusspolen i motorrom, og minus på dempertårn, motorblokk e.l. Så da blir det jo i praksis som å droppe å ha minusen på batteriet tilkoblet (som TS)

Skrevet

Du kan bruke startkabler fra et hvilket som helst 12V batteri til de to nevnte polene i motorromemt, for å få liv i bilens elektriske systemer. Selv uten tilkoblet batteri i den aktuelle bilen. Been there, done that.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...