Inline six Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 17. Juni bestilte jeg supersprint bakpotte pluss filter og bunnpannepakning til automatkassa på 540'n. Da sa de at innen 14 dager regnet de med at jeg skulle få potta og etter en dag filter og pakning. Nå er det 7 uker siden. Tre uker etter at jeg hadde bestilt dro jeg på butikken i Trondheim og spurte etter den da jeg uansett skulle hente filter og pakning til automaten. Potta var ikke ankommet og filteret og pakninga til automaten klarte de ikke å finne etter som det hadde ankommet for tre uker siden (verste jeg har hørt) så de måtte bestille filter og pakning på nytt. Det passa jævli dårlig etter som jeg skulle skifte olje og filter på kassa før jeg skulle på bilferie dagen etter på 300mil pluss. Jeg ringte GS to uker etter dette igjen og da viste det seg at de hadde bestilt potta på nytt igjen også dagen jeg hadde vert innom butikken. Prøvde å ringe nå i dag , men ingen tar telefonen i Trondheim som jeg blir satt over til når jeg sier hva det gjelder. Har handla til GS før uten denne typen problem men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli en "smule" irritert og utolmodig! (Filter og pakning til automaten har jeg fått så den biten har ordna seg.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 snakk med ealoken, eller ring og pur litt. Gs er som regel utrolig god på levering og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har snakket med han, leveringsproblemer hos supersprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Da viser det seg at det ikke er direkte GS sin feil, men burde jo kansje fått en ordentlig beskjed om hva som egentlig foregår litt før. Har jo ringt og masa flere ganger. Var tydeligvis problem med produksjon pluss at det allerede sto i rest. Skal få svar fra GS om nye 14 dager når ansvarlig hos supersprint er tilbake fra ferie sånn som jeg skjønte det. Da er det vel bare å smøre seg med mer tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Takk til ealoken som tok tak i saken og sjekka opp for meg en gang for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ealoken er utrolig dyktig når det gjelder kundeservice. Syns det er flott at han faktisk gidder og ta tak i slike saker som dette på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har bare god erfaring me GS, både rask levering og service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hos GS i Oslo er det hvertfall topp service hver gang. Delene kommer stort sett en dag eller to etter man har bestilt, og de svarer på det meste av tekniske spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Typisk tråd hvor det er greit å legge inn hvilken avdeling man har snakket med. Når man kommuniserer med en lokal avdeling, så er det ikke hele firmaet i sin helhet som skal legges for hugg. Jeg har selv hatt veldig god erfaring med GS i Oslo, både før og etter ealoken. Det verste jeg har opplevd var når jeg fikk hjulene mine levert en dag for tidlig, siden kjerringa hadde bilen og jeg måtte sitte hjemme et døgn ekstra og vite at jeg kunne fått de på dagen før. Det var bittert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Typisk tråd hvor det er greit å legge inn hvilken avdeling man har snakket med. Når man kommuniserer med en lokal avdeling, så er det ikke hele firmaet i sin helhet som skal legges for hugg.Jeg har selv hatt veldig god erfaring med GS i Oslo, både før og etter ealoken. Det verste jeg har opplevd var når jeg fikk hjulene mine levert en dag for tidlig, siden kjerringa hadde bilen og jeg måtte sitte hjemme et døgn ekstra og vite at jeg kunne fått de på dagen før. Det var bittert.. Jeg har kommet til flere avdelinger når jeg har ringt og purret om dette, så jeg kan nok ikke sette fingern bare på Trondheim dessverre Man blir jo bare satt over hvor som helst det er ledig i landet når man ringer dem. Men som jeg skrev i første post så har jeg handlet mange ganger på GS uten problemer, men nå hadde det seg da altså slik at denne gangen var det ikke problemfritt... Men nå har det blitt tatt tak i og glad er jeg for det Sak slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Det verste jeg har opplevd var når jeg fikk hjulene mine levert en dag for tidlig, siden kjerringa hadde bilen og jeg måtte sitte hjemme et døgn ekstra og vite at jeg kunne fått de på dagen før. Det var bittert.. Haha, samme her. Bare god erfaring fra Gs avdeling Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Typisk tråd hvor det er greit å legge inn hvilken avdeling man har snakket med. Når man kommuniserer med en lokal avdeling, så er det ikke hele firmaet i sin helhet som skal legges for hugg.Jeg har selv hatt veldig god erfaring med GS i Oslo, både før og etter ealoken. Det verste jeg har opplevd var når jeg fikk hjulene mine levert en dag for tidlig, siden kjerringa hadde bilen og jeg måtte sitte hjemme et døgn ekstra og vite at jeg kunne fått de på dagen før. Det var bittert.. Jeg har kommet til flere avdelinger når jeg har ringt og purret om dette, så jeg kan nok ikke sette fingern bare på Trondheim dessverre Man blir jo bare satt over hvor som helst det er ledig i landet når man ringer dem. Men som jeg skrev i første post så har jeg handlet mange ganger på GS uten problemer, men nå hadde det seg da altså slik at denne gangen var det ikke problemfritt... Men nå har det blitt tatt tak i og glad er jeg for det Sak slutt. Ahh, min uvitenhet ble nettopp blottet. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå