wagon Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Har en 2005 E61 530d som ikke har aux, og det er kjiper'n... Om jeg kjøper denne kabel'n og kobler bort cd-veksleren må jeg programmere om software i bilen for å få dette til å fungere? Eller velger man CD som vanlig ? Tar imot tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagon Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Ingen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Aux har en egen inngang, og har ingenting med CD-veksleren å gjøre. For å aktivere aux-inngangen kreves det koding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagon Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Ok takker, da må jeg snakke med en på BMW som kan ordne dette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbardalen Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Evt en i nærheten som kan gjøre det for deg til en rimelig penge sist jeg spurte skulle bmw ha 2500,- for en programmeringsjobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts