halvors1 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 da har jeg endelig fått rota meg til å få kjøpt meg ny bil. bilen blir ikke hentet før om en mnd.. men virkelig fornøyd med kjøpet! hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Såg bra ut! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Såg bra ut! Gratulerer takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 har nå 18" bbs rs, men lyst på noe annet! noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 får du bestemt deg for overskrift snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 får du bestemt deg for overskrift snart eller? lov å endret litt vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 bare å endre så mye du vil, husk å komme med mange bilder når du har hentet bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Ah, det burde jeg nesten skjønt når jeg ser det i ettertid! Var _NESTEN_ en kul coincidence da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 bare å endre så mye du vil, husk å komme med mange bilder når du har hentet bilen kommer masse bilder og oppdateringer etterhvert! legger inn noen nye bilder i morgen kveld! sjekk også: viewtopic.php?f=11&t=266166 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Ah, det burde jeg nesten skjønt når jeg ser det i ettertid! Var _NESTEN_ en kul coincidence da hehe, ja, var nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 fikk tatt et par bilder idag, beklager bildetkvaliteten og skitten bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Flott 36 du har der med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Flott 36 du har der med nydelig farge takk for det blir nok lagt ut noen bedre bilder i morgen da jeg skal ha prøveskilter på den og f¨r vasket den. ( hvis jeg rekker før jobb ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå