halvors1 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 da har jeg endelig fått rota meg til å få kjøpt meg ny bil. bilen blir ikke hentet før om en mnd.. men virkelig fornøyd med kjøpet! hva syntes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinBratteberg Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Såg bra ut! Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Såg bra ut! Gratulerer takk for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 har nå 18" bbs rs, men lyst på noe annet! noen som har forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasseln Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrammel Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 får du bestemt deg for overskrift snart eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 får du bestemt deg for overskrift snart eller? lov å endret litt vell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenBimmer Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 bare å endre så mye du vil, husk å komme med mange bilder når du har hentet bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasseln Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Ah, det burde jeg nesten skjønt når jeg ser det i ettertid! Var _NESTEN_ en kul coincidence da Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 bare å endre så mye du vil, husk å komme med mange bilder når du har hentet bilen kommer masse bilder og oppdateringer etterhvert! legger inn noen nye bilder i morgen kveld! sjekk også: viewtopic.php?f=11&t=266166 Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Artig coincidence da, enda en estorillblå E36 Coupe, med en eier med navn Halvor Bilen ser flott ut! navnet er Thomas Halvorsen, brukernavnet er "etternavnet mitt" halvors1 "en " hehe Ah, det burde jeg nesten skjønt når jeg ser det i ettertid! Var _NESTEN_ en kul coincidence da hehe, ja, var nesten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 fikk tatt et par bilder idag, beklager bildetkvaliteten og skitten bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Flott 36 du har der med nydelig farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Flott 36 du har der med nydelig farge takk for det blir nok lagt ut noen bedre bilder i morgen da jeg skal ha prøveskilter på den og f¨r vasket den. ( hvis jeg rekker før jobb ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts