thord Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Heisann! Håper noen der ute kan hjelpe meg, jeg er i ferd med å kjøpe ny bil, nærmere sagt en BMW F10 2011. Men den har ikke ekstrautstyret 0676 HI-FI høytaler systemet. Bare det orginalet. Er det stor forskjell fra orginal anlegget til 0676 anlegget? Setter stor pris på svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Det er fryktelig stor forskjell på standard stereoanlegg og biler med 676 Hi-Fi høytallersystem. Absolutt verdt å få med seg oppgradert anlegg (676 eller 677). Link to comment Share on other sites More sharing options...
thord Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Det var synd.. Jeg som endelig hadde funnet en bil jeg likte. Takk for svar i allefall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aplet86 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Jeg har orginal anlegget i min F10.. Er skikkelig ræv Skulle hatt noe oppgraderinger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Helt enig. Har testet både standard, 676 og 677. 676 er brutalt mye bedre, og er man det minste interessert i lyd bør man styre unna standard stereo. 677 spiller ikke særlig klarere, men mye høyere. På en annen side spiller 676 bra nok for de aller fleste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts