Mariuse602006 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Kan man bytte ut delelektriske stoler med helelektriske stoler i e 60 fra 2006, har setevarme og del elektriske idag, men ønsker meg comfort eller sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ja, men du må belage deg på noe koding og kobling. Om du derimot finner sportsseter med de samme funksjonene du har nå, skal det være plug & play. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse602006 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Ok, er det koding og kobling man klarer selv, eller må man ha computer og programere på verksted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Jeg tviler på du finner så mange verksted som er villige til å gjøre slikt, så du må nok gjøre det selv om du vil eller ikke. Jeg har ikke satt meg så mye inn i akkurat dette, men SweetBMW her på forumet har gjort dette i sin e60. Du klarer deg fint med en vanlig datamaskin og generell kunnskap om kobling og koblingsskjema, men det er ikke det letteste om man ikke har vært borti slikt før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse602006 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Jobber som automatiker, så skjema burde gå greit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts