Einarbrudevoll Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 støtfangeren Er ikke det bare 2 umbrakoskruer viss du ser den under ifra? på hver side av hvor skiltet skal stå?
aalgaard Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 støtfangeren Er ikke det bare 2 umbrakoskruer viss du ser den under ifra? på hver side av hvor skiltet skal stå? kan godt være det stemmer, får se på det i morgen. Takker for svar
KarlDahl Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 støtfangeren Er ikke det bare 2 umbrakoskruer viss du ser den under ifra? på hver side av hvor skiltet skal stå? kan godt være det stemmer, får se på det i morgen. Takker for svar Er 2 stk torx oppunder! Ser de med engang. Du kan demontere hele fangeren, du trenger ikke dele plasten fra bjelka!
aalgaard Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken farge jeg skal gå for, ved omlakeringa. Hvilken farge tror dere denne hadde kledd?
KarlDahl Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Syns originalfargen er fin jeg Er nok blåe e30er ute og går..
Orjan Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber! http://www.euwerks.com/page/raxe_e30325
aalgaard Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber!Lachssilber! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] http://www.euwerks.com/page/raxe_e30325 [ Bilde ] [ Bilde ] De var clean! kansje jeg går for orginalfargen
tommyheimberg Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Min og er lachzilber syns den vae kjedwlig før, men np syns jeg fargen er knallfin!) gå for den! slenger med ett bilde!, si fra om du ikkje vil ha d her Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
aalgaard Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Min og er lachzilber syns den vae kjedwlig før, men np syns jeg fargen er knallfin!) gå for den!slenger med ett bilde!, si fra om du ikkje vil ha d her [ Bilde ] Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Flott bil tommy det er en flott farge, kan ikke si noe på det
aalgaard Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 har kappa og slipt vekk alt rust i hjulbuene, og det er igrunnen bare sveisinga som mangler, men har ikke fått tak i stålplater til dette enda. Begynt å gjøre klart til å nappe ut motor nå. Har fjernet alle ledninger og slanger, og det gjenstår eksos girkasse og motorfester Da var det 2x e30er i garasjen, divad har fått seg ny prokjetbil, e30 prefacelift med m30b34 motor Ble bra med hx35 på m40 motoren
KarlDahl Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Den 335n som lå til salgs her inne for 1-2 uker siden?
aalgaard Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Den 335n som lå til salgs her inne for 1-2 uker siden? Stemmer det ja
divad Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Blir bra Erlend! Gleder meg til å kjøre på BMW treff (forhåpentligvis) neste sesong med begge bilene! Synd dem ikke er kjørbare til treffet i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå