Spiff Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Ble fett!$piff: Ikke forvent lynrask handel selv med lånebevis, spesielt på bil med heftelser. Det fant vi kjapt ut med 330en. Hehe. Men det visste du kanskje. nei,d et var det da.. er svært kresen også så venter nok helt til jeg finner en i mystic blau. hadde en på hånda nettopp, men må få solgt unna den bilen jeg har først
pkgrette Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 man skrur ut displayet i midten (2 torxs) også på skrått inn der mot headupen er det en 13mm mutter. løsner den og tar en 7 mm med lang forlenger og vrir en halv omdreining som er enten høy eller lav modus .. mem det var ikke nok for meg så jeg tok en trekker og løftet den yteligere det jeg greide så skrudde den fast så nå ser jeg den fra lav posisjo
pkgrette Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 da var hjulhjulene bak lett valset og aux ingang montert og codet opp så det fungere så nå subber det ikke trur jeg også tørka lampene dem må jeg bare bytte etter vert men dem er dyre hehe adaptive bixenon 30k på bmw så prøver og få tak i noen litt billiger fine facelift lamper brukt som ikke er pungterte;)
Ivrig86 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 liker, skal følge med her. fikk meg akkurat lånebevis i dag selv og skal jakte litt på en grei e60 selv nå Ligger en 04 520 på finn nå med det riktige interiøret og rattet!!! Løp og kjøp! Ringe på den selv istad Men går for å fullføre E39 planene isteden
pkgrette Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 da har jeg fått emblemene og satt dem på.
pkgrette Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 har vert dårlig til å oppdatere her etter som ting er gjort men nå skal den selges
pkgrette Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 har vert dårlig til å oppdatere her etter som ting er gjort men nå skal den selges pen bmw 530d selges 165000km pris199000 meget påkostet bil som ser rimlig bra ut (blant annet 20" breyton sommer) står i buskerud se finn anongse for mere bilder eller ring 92639289 bildet 2.JPG da jeg desverre ikke er inne her så ofte vill jeg tatt kontakt på telefon http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53047740&searchclickthrough=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå