pkgrette Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 da var gubbebilen kjøpt inn blei en e60 530da greit utgangspungt disse endringene vill jeg gjøre ettervert. -mpakke fangere og sideskjørt -20" concave felger tips ? (vossen vvsc4 eller rohana rc20 eller rc10) -07 lykter rundt om (adaptive be xenon med fukt dem som sitter der) -ledhvite ringer (check) -crome endestusser -sota ruter -svart foliert tak - fikse alt av små feil (webasto, grøding,risting i bremser, og hjulager+++div smått) -monter aux -montere iphone 5 dock med sån at jeg kan koble den til idriven -oppgradere lydpakka -led i spredere (bestilt) - luftfjæring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 bak nye for bremser og luftmasse måler har den fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Grattis med herlig bil Hvor hentet du denne? Blir bra med planene. M-pakke burde vært obligatorisk på E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 blei hentet i horten. var en del små tull med den men det utstyret jeg ville ha bortsett fra et par ting da men det etter montere jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 blei nye eksoshaler i dag gjør seg sånne små ting fikk vite i går at jeg får vingene jeg har bestilt denna uka kansje på ondag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 En million ganger penere med di stussene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 ja KLINTE til og kjøpte meg 20"ere med en gang så så veldig gubbete ut med orginale 17" breyton 8x20 "et15" forran 10x20 "et15" bak 20 mm spacere rundt hele egenlig et35 på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Nice! Dette går fort fremover M-pakke og tonede ruter, så har du en vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 det kommer det kommer men ekke laget av penger, så tar en ting av gangen først kommer det vinger og led i spreder denna uka trur jeg fikk heva headup en i dag så nå ser jeg den når jeg "ligger og kjører" som fattern sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 fikk mere deler i dag har ikke fått satt dem på bare testa og så på farge og passform ac copi var sykt bra til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 liker, skal følge med her. fikk meg akkurat lånebevis i dag selv og skal jakte litt på en grei e60 selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 følger med ! nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ble fett! $piff: Ikke forvent lynrask handel selv med lånebevis, spesielt på bil med heftelser. Det fant vi kjapt ut med 330en. Hehe. Men det visste du kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Går fort fremover her ja, pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 ja hadde tenkt og legge ut bilder av vingene ferdig montert og monter led i sprederne og justert opp headuten lenger opp enn det egenlig går så jeg ser den. så fikk jeg vite at aux ingangen min har kommet til norge og at svart 530d emblem er på vei så må jeg vel valse litt en gang i nermeste fremtid bare litt trur jeg håper jeg slipper og lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå